کد خبر: ۸۶۶۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
کریمی را بی اندازه دوست دارم، و فکر می کنم حضور او درکنارملی پوشان با وجود اینکه به میدان نرفت بسیار مثبت بود
رويانيان
ok
سایت گل - محمدرویانیان مدیر عامل پرسپولیس در مصاحبه ای به حرفهای علی کریمی واکنش نشان داد.با این حال او در این مصاحبه به طور واضح چیزی به زبان نیاورده . نگفته کریمی به تمرینات برمری گردد یا نه .
به گزارش گل به نقل از ایرنا رویانیان حرفهایش را با تبریک برد مقابل کره آغاز کرد و گفت : تیم ملی مقابل کره جنوبی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و بهترین بازی را از ملی پوشان ایران دیدیم. باید ازرضاقوچان نژادواشکان دژاگه که با وجوداینکه زیاد با تیم ملی نبوده اند تشکر کنم که تا این حد با غیرت برای کشورشان جنگیدند و البته همانطور که گفتم عملکرد همه بازیکنان قابل قبول بود.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیسی تیم ملی گفت: افتخارمی کنم که او و برخی دیگر ازملی پوشان عضو این باشگاه هستند.پولادی مردانه جنگید.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص صحبت های علی کریمی پس از دیدار با کره جنوبی و اینکه می خواهد به تمرینات پرسپولیس بازگردد، خاطرنشان کرد: کریمی را بی اندازه دوست دارم، و فکر می کنم حضور او درکنارملی پوشان با وجود اینکه به میدان نرفت بسیار مثبت بود و او برای پیروزی تیم ملی تلاش زیادی کرد و از او هم تشکر می کنم.
وی تاکید کرد: اگر می خواهیم مشکل علی کریمی را برطرف کنیم باید این کار را به شکل اصولی انجام دهیم و این وظیفه من است که از کیان تیم خود به عنوان مدیرعامل حمایت کنم.
رویانیان گفت: کریمی بازیکن بسیار بزرگ و یک پرسپولیسی با تعصب است و باید خود هم بخواهد که به پرسپولیس بازگردد و در این راه به ما کمک کند. کریمی برای من بسیار عزیز است اما بدانید پرسپولیس از هرکسی برای من عزیزتر است واصول انضباطی و ارزشی برای من بسیار از افراد بزرگتر خواهد بود.
رویانیان اظهار داشت: این اصول از خود من گرفته تا تمام پیشکسوتان و بزرگان تیم و کریمی مهم است ونباید بگذاریم پرسپولیس تخریب شود.این چیز مهمی است که من از علی کریمی به عنوان یک بازیکن بزرگ تیمم می خواهم به آن توجه کند.
این اولین مصاحبه امروز رویانیان درباره کریمی است. باید احتمالا منتظر بعدی ها باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها