کد خبر: ۸۶۰۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
اگر با تحقیر فعالان رسانه، تیم ملی به جام جهانی صعود می کند، ما حاضریم قبل از هر بازی ملی، مُشتی آدم بیکار و شلوغ کار خوانده شویم!
Iran National Team training تیم ملی
ok

سایت گل- دو ماه از المپیک گذشته، مدال های کشتی و وزنه برداری کم کم به خاطره تبدیل می شود و حالا وقت «حمایت» از فوتبال است. فوتبالی که تا همین چند روز پیش «اَخ» بود و سوژه متلک های تلویزیون، بار دیگر در رسانه ملی محبوب شده و سیما با جواد خیابانی و کارشناسان بدون تغییرش، رخت یار دوازدهمی تیم ملی را پوشیده است.

البته حمایت از تیم ملی فوتبال، فقط به رسانه دولتی محدود نشده و مسئولان بلندپایه سیاسی نیز به یاری تیم ملی آمده اند. 24 ساعت بعد از اینکه رئیس مجلس به اردوی تیم ملی رفت، رئیس جمهور نیز در جمع ملی پوشان حاضر شد و دقایقی برای بازیکنانی که قرار است فردا «حماسه» خلق کنند، صحبت کرد. آقای احمدی نژاد در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفت: «... من اگر فوتبالیست بودم، به هیچ عنوان به صحبت رسانه‌ها توجه نمی‌کردم، نه روزنامه می‌خواندم و نه تلویزیون نگاه می‌کردم و خیلی راحت کار خودم را انجام می‌دادم...»خب ، این حرف نامعقولی هم نیست و مقصود این است که فوتبالیستها تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند.  اما گلایه اصلی از آقای احمدی نژاد آنجاست که برای توصیف نمایندگان افکار عمومی از تعبیر «بیکار» استفاده می کند و می گوید: «چند نفر بیکار نشسته‌اند و به ما می‌گویند چه کاری انجام بده و چه کاری انجام نده».


توقع از رئیس جمهور وقتی دو چندان می شود که در سوابق پیشین آقای احمدی نژاد لااقل دو فعالیت مطبوعاتی می بینیم؛ یکی در نیمه اول سال 57 که احمدی نژاد به همراه دوستانش، نشریه «جیغ و داد» را در دانشگاه علم و صنعت منتشر می کرده و دیگری در دهه هفتاد که در تحریریه هفته نامه جام، ارگان جامعه اسلامی مهندسان، قلم می زده است. 


 هیچ شکی در این نیست که مثل هر صنف دیگری، در میان روزنامه نگاران هم آدم مغرض، ناآگاه، بی سواد، و.... وجود دارد، همانطور که در بقیه مشاغل هم نمونه هایی از این دست یافت می شوند(حداقل در این زمینه هماهنگی خوبی بین فوتبالیستها و جماعت روزنامه نگار وجود دارد!). اما مگر نه اینکه رئیس جمهوری محترم ، رئیس جمهور همه مردم ایران است؟پس چرا برای خوش آمد یک صنف ، صنف دیگری زیر سئوال می رود؟ تازه ، کاش امروز با نسل فوتبالیست های ممتازی مواجه بودیم که روزنامه نخواندنشان باعث اتفاقی می شد، نه اینها که خیلی هایشان همین تتمه اعتبار را هم مدیون بزرگنمایی رسانه های ورزشی اند.

القصه ،داستان را باید کوتاه کرد.  ده روز پیش علی لاریجانی در واکنش به اظهارات محمود احمدی نژاد در نشست خبری اش، گفت: «اگر با فحش به رییس مجلس مشکلات اقتصادی حل میشود، حاضرم روزی دوجین فحش بخورم»، حالا شاید کنایه رئیس مجلس به کار آید و ما هم بگوییم: اگر با تحقیر فعالان رسانه، تیم ملی به جام جهانی صعود می کند، ما حاضریم قبل از هر بازی ملی، مُشتی آدم بیکار و شلوغ کار خوانده شویم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها