کد خبر: ۸۵۶۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اتحادیه اروپا برخلاف فلسفه و اصول اولیه جایزه نوبل، نه تنها شایسته دریافت این نشان نیست بلکه باید به دلیل اقدامات ضد بشری خود در قبال مردم جهان پاسخگو باشد.

فاطمه آلیا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، گفت: اهدای جایزه صلح نوبل به اتحادیه اروپا در شرایطی که این سازمان هیچ‌گامی در جهت بهبود وضعیت جهان برنداشته است و تنها به عنوان ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل تنش در جهان بوده است جای تعجب دارد.

وی افزود:  اتحادیه اروپا برخلاف فلسفه و اصول اولیه این جایزه، نه تنها شایسته دریافت این نشان نیست بلکه باید به دلیل اقدامات ضد بشری خود پاسخگو مردم جهان باشد.

آلیا با اشاره به اهداء جایزه نوبل به گزینه‌های نامناسبی چون شیرین عبادی و اتحادیه اروپا تصریح کرد: مفهوم صلح از دیدگاه غرب و بنیان‌گذاران جایزه نوبل وارونه شده است لذا انتظار می‌رود به دور از فشارهای ایادی استکبار و آمریکا در انتخاب گزینه‌های مورد نظر خود دقت کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا ثابت کرده است که در طی سال‌های اخیر در جنگ افروزی، تولید مواد مخدر و پایمال کردن حقوق مردم جهان گام برداشته است لذا اهدای جایزه صلح به این اتحادیه خیانت به پایه‌گذاران این نشان محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها