کد خبر: ۸۵۴۳۱
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
نامه مهدی کوچک زاده به رئیس جمهور:

 مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی با اشاره به جمله‌ای در مصاحبه مطبوعاتی دکتر احمدی‌نژاد سوالاتی را برای پاسخگویی رئیس جمهور مطرح کرده است.

به گزارش رجانیوز، کوچک زاده در این یادداشت که نشریه نه دی  آنرا منتشر کرده است می‌نویسد:
"اگر حضور ما برایتان سخت است ، ما می توانیم یک خط بنویسیم و خداحافظ ولی تا وقتی که هستیم با قاطعیت در خدمت مردم هستیم. شما هم کمک کنید."
 

 
 
آقای احمدی نژاد سلام
این جمله شما در مصاحبه مطبوعاتی تان باز زبان خیلی ها را بر سر ما دراز کرده است! و ما که تحملمان در شنیدن تهمت و زخم زبان و توهین زیاد نیست برای نجات خود از این سیل بدزبانی و توهین مایلیم چند سوال از شما بپرسیم انشاالله در مصاحبه مطبوعاتی بعدی و یا ارتباط با مردم پاسخ صریح آن را از شما بشنویم تا زبان بدخواهان و کینه توزان کوتاه شود!
 
منظور از "برایتان" در جمله "اگر حضور ما برایتان سخت است" چه کسانی هستند؟ مردم، سیاسیون، جریانات و احزاب سیاسی، روسای قوا، کسانی که برای ایجاد بحران برنامه ریزی و توطئه می کنند؟... 
 
 راستش من نمی فهمم مخاطب این جمله کیست؟ اگرحضور شما برای مردم سخت باشد قطعا در انتخابات های  بعدی نظرشان را اعمال می کنند و در چارچوب قانونی که ثمره انقلابشان است منویات خود را به کرسی می نشانند و نیازی به قهر با این مردم نجیب و باوفا که با همراهی و تحمل انواع سختی ها نظام و در نتیجه دولت را یاری کرده اند نیست.
 
برخی سیاسیون هم که از اول دوره نهم ریاست جمهوری حضور شما برایشان سخت و غیر قابل تحمل بود و هست و خالی کردن میدان در برابر زیاده خواهان قرار و رسم ما نبوده و نیست یادم نمی رود همان سال دوم ریاست دولت نهم بود که بزرگترشان فرموده بود دیگر دوران مدارا با دولت به سر آمده و من در جایی عرض کردم اگر آنچه تا کنون کردید، نامش مدارا بوده از این به بعد بایستی منتظر کودتا باشیم!!!
 
جریانات و احزاب سیاسی هم بیشترشان دست نشانده همان افراد سیاسی اند و خبری از همفکری و تعاون در درون آنها نیست که بگوییم ممکن است حزبی حرفی بزنند جدا و مستقل از بافته های سیاسیون بالای سرشان ! و با اندکی تسامح می توان گفت بسیاری از احزاب نمایندگی جماعت قابل توجهی از مردم را نمی کنند. من چند تا را تا حالا تجربه کرده ام!
 
کسانی که برای ایجاد بحران برنامه ریزی و توطئه می کنند هم که اصلا خواسته شان مثل همان سیاسیون متنفذ و بلکه با حمایت و هدایت بعضی از آنها همین است که دولت نباشد.
 
فقط یک شخص و جایگاه هست که خدا نکند حضور هیچ یک از ما در مناصبمان- چه کسب شده با رای مردم باشد و چه هر نحو دیگر- برای او سخت باشد، و آن نایب امام زمان و ولی فقیه است که مصداق امروز آن حضرت آیت الله امام خامنه ای است، که اگر خدای ناخواسته چنین باشد مشروعیت نخواهیم داشت و در این صورت احتیاجی به نوشتن و ننوشتن ما نیست که "خدا نگهدار" چرا که اگر چنین چیزی برای مردم احراز شد به خواست الهی، مردم با ما معامله ای خواهند کرد که خسرالدنیایمان هم تکمیل شود. نمونه اش را در انقلاب دیده اید که مردم زودتر با او خداحافظی کرده اند.
 
پس بیایید استوار و محکم در رکاب ولی امرمان و بزرگ منادی راستین عدالت و انصاف، در خدمت مردم به ایستادگی در برابر زرمداران و زورمداران و مقدس نمایان حیله گر بایستیم که اگر نایستیم مردم به ما خواهند گفت.
 
 خداحافظ.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
چی برای خودت چرت و پرت میبافی . من نفهمیدم .من نفهمیدم . علت نفهمیتو در خودت پیدا کن
پاسخ
دنیا گنوگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۳
درود بران شیرپای که خوردی حلالت باد.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
سلام به نظر من اینا مثل اسمشونن و در روزهای خوشی همراه و در سختی ها به بیراهه میزنند فرقی نمیکنه رییس جمهور یا رهبری اینا مرد روزای سخت نیستن
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۳
درود بر صداقتت که حامی اقای رییس جمهور مظلوم هستی .کمتر کسی پیدا می شود که مثل شما بی ریا حرف بزند .
پاسخ
یونس
UNITED STATES
۲۱:۳۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۴
زیبا بود و قابل تامل
کوچک زاده دوستت داریم
پاسخ
مدرس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
اقای کوچک زاده اگر شما هم بگوید خداحافظ ما بسیار خوشحال می شویم
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۲۳:۳۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
رييس‌جمهور: متواضعانه، عاجزانه و برادرانه خواهش مي‌كنم؛ الان وقت اين نيست كه كسي بخواهد حساب‌هاي خود را تسويه كند. من كوچكتر از شما هستم، مي‌گويم كه اگر خيلي حضور من برايتان سخت است، يك خط بنويسيم خداحافظ شما

احتمالا به نظر کوچکزاده .... قصد تسویه حساب با دولت را دارد!!!!
پاسخ
داوود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
در جنگ فیلها مورچها از بین میروند فکر مردم باشید
پاسخ
بی باک
UNITED STATES
۰۰:۱۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۳۸
۶
جان مادرتان کارهایتان رابه اسم مردم تمام نکنید مردم دیگر اصلا حوصله شنیدن دروغهای بیشرمانه شما مسیولین بی مسیولیت رو ندارن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۳۵
۱
تورابه کسی یا چیزی که می پرستید هرچیزی را بپای مردم ننویسید.
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۲۱
۱۹
معلومه که همتون جلو احمدی نژاد وایسادید...بنده خدا خودش مونده و ملت مستضعفی که توی روستاها ازونا حمایت کرد نه از شما شهریا!
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
ملت مستضعف روستایی؟؟؟؟؟که درامدشان چندین برابر شهری هاست ...تومیدانی قیمت یک گوسفند یک ملیون ودویست هزار تومان است؟؟؟یا از قیمت میوه ها خبر داری؟؟؟؟یا قیمت زمینهایشان؟؟..تمام قشر ثروتمند در شهرها که یا ساخت وساز میکنند یا در مغازه ها خون مردم رادر شیشه میکنند. ویا بنگاههای املاک انچنانی دارند .یا ادارات وپستهای بالای انرا کلا فامیلی قبضه کرده اند.واز خیر زمینهای روز به روز گرانتر شده روستایشان هم نمیگذرند.دوران کودکی وجوانیشان را درروستاها سپری کرده اند .امروز روستابی اصلا ساده دل نیست همه میدانند....عمو جان مارو نگیر بابا
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۲۰
۱۰
شما فکر میکنید یک مرد چقدر ظرفیت دارد ؟ دکتر احمدی نژاد در رینگ دفاع از ارزش ها نا جوانمردانه از خودی و غیر خودی و داخلی و خارجی میخورد ،به خدا قسم کمر دکتر شکسته شده ،میدانم الان فحش و انتقاد از اقای احمدی نژاد مد شده و کلاس داره!!!
منه نوعی میدانم که عده ای قصد داشتند و دارند که رئیس دولت را به جرم حمایت از مستضعفان( که انقلاب وابسته به انهاست ) محاکمه کنند اما شمااستاد عزیز نمیدانید؟؟
یادم نمیرود زمانی که در دولت های هاشمی و خاتمی حزب اللهی ها زیر کفش های شیک کارگزاران و اصلاح طلبان له میشدند و چفیه مقدس را به گردن سگشان می بستند ،یادم نمیرود دولت و رسانه ها و روزنامه های ان زمان ائمه را به سخره میگرفتند و اجازه انتقاد از امام حسین(ع) را دادند ،اما احمدی نژاد سینه خود را سپر این تیرهای زهر الود کرد و سنگری برای اقا و انقلاب شدند
این احمدی نژاد همان احمدی نژاد سال 84 است اما روش مبارزه اش را تغییر داده
به خدا خسته شدیم از این همه سکوت...
پاسخ
صالح فر از نایین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۸
۲۸
درود بر کوچک زاده بزرگ.به تعبیر من شما همان کوچک جنگلی هستید با افکار بزرگ.
پاسخ
ماشااله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۱۵
۶
نزدیک انتخابات شد آنها که باید رنگ عوض کنند الحمدلله دارند مشخص میشوند
پاسخ
حامدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۷
۲
خدانگهدار باخداحافظ خیلی فرق داردلطفا اصلاح کنید تیتررا.
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۵
۴
l
598موضعت لو رفت...کامنت منو نزدی!
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۲۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۴
بابا کوچک زاده یک کمی بزرگ شده مدام می خواهی ثابت کنی که مثلا" عدالت را در نظر میگیری و هنوز مرعوب پروژه انحراف هستی و میخواهی الکی ایراد بگیری در شرایط حاضر بدون قید و شرط باید از احمدی نژاد دفاع کرد بقیه همه بهانه است خودت هم میدونی شرایط حمله به قدری قوی است محیط به قدری فاسد است در یک محیط ناعادلانه باز مثل فنر ول نشو هر موقع فضای عادلانه بوجود آمد آنوقتی میتوانی " انتقادت " را انجام دهی فعلا" که چنین فضائی وجود نداره والسلام
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۶
مردم دیگه بزرگ شدن، با آبنبات چوبی گول نمیخورن
پاسخ
salamian
CANADA
۰۲:۴۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۵
۳
سایتتون 2 نفر مراجعه کننده هم نداره اقا درش رو گل بگیرید.....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۵
۵
كوچك زاده مطمئن باش تو هرگز بزرگ نخواهي شد . شما مجلسي ها فقط وقت گذاشتيد براي انتقاد خيلي متاسفم كدام رئيس جمهور مانند احمدي نژاد آنقدر تو مردم است كدام يك هرگز فكر نميكردم يه روزي صاحب خونه بشم ولي الحمدالله به قوه الهي و با همت رئيس جمهور محبوبمان اكثر بي خانمان ها صاحب خونه شدند .
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
معیارهای انتخاب غلط است دوست عزیز ، فقط احمدی نژاد نبوده که آخرش بدله شده ، برو دنبال غربالت که ایراد دارد .
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
اینجاست که با یدگفت خدا حا فظ اقای کو چک زاده !!!!!!!یعنی این اقا نمی داند که منظو ر رییس جمهو ر چه کسانی در مجلس و خا رج از ان است که از بدو ورود این دو لت مردمی و خدمتگزار چشم دید ن انرا نداشتند و ندارند و با تمام تو ان در راه این دو لت سنگ اندازی می کنند که پای مردم و رهبر یرا وسط می کشد جبهه پا یدار ی که با هزار و عد ه مبا رزه در مجلس از مردم رای گرفت کجاست و چرا در برابر مصو با ت و مو اضع این مجلس نمو نه عکس العملی از خو د نشان نمی دهد ایا این مجلس پا یدار ی را نیز در خو د حل کرده است دیگر به چه کسی با ید امید بست!!
پاسخ
جواد
CANADA
۰۵:۱۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
اونهایی که امروز دکتر را میکوبند همان مخالفان دیروز سفرهای استانی هستند
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۱۱:۳۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
امیدواریم واقا خداحافظ
پاسخ
حسن حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
رییس جمهور خیلی اشتباه دارد 1.انتخاب استاندارانی که مدیریتشان از یک ادم معمولی کمتر است..کرمان. زنجان .خرم اباد .استانداران این استانها قبلا چه کاره بودند.. تو وزارتخانها دیگه اسم نمیبرم ..تو مجلس هم نام نمی برم ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
اتفا قا با این صحبت ها ی جنا ب کو چک زاده با یدگفت خدا حا فظ اقای کو چک زاده سه ما ه قبل از سو ال از رییس جمو ر صحبت ها ی جنا ب کو چکرا بر رسی کند ببینید چی گفته یعنی در ظر ف چند ماه اینقدر ادم با ید تغییر کنه !!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها