کد خبر: ۸۵۲۶۳
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
بازیکنان استقلال که شدیدا از وضعیت مالی باشگاه ناراضی بودند، بعد از ظهر سه شنبه به لارستان رفتند تا با فتح ا... زاده به گفت و گو بنشینند.
به گزارش 598 به نقل از جهان، در این جلسه، سیاوش اکبرپور به نمایندگی از تمام بازیکنان با مدیریت باشگاه حرف زد. طبق خبرهای رسیده، در این جلسه، تمام بازیکنانی که حضور داشتند، به برخی پرداخت های مالی، شدیدا اعتراض داشتند.


اسپانسرهایی که این فصل با استقلال کار می کنند، از نظر مالی تا به حال به وعده های خود عمل کرده اند. یکی از این اسپانسرها حتی پیش از عقد قرارداد، 200 میلیون به باشگاه استقلال پرداخت کرده بود. حالا نیز فتح ا... زاده با اطمینان این چک ها را به بازیکنان سپرده است. اما با توجه به سابقه برگشت خوردن چک های فوتبال، بازیکنان استقلال کمی از این بابت نگرانی دارند. اما چیزی که پیدا بود، بازیکنان این تیم پس از خروج از دفتر علی فتح ا... زاده در لارستان از جلسه کاملا راضی بودند. آنها سپس تعیین کردند در صورت نقد شدن چک ها، رقم ها چطور بین خودشان تقسیم شود.

 
جالب اینجاست که یک چک 700 میلیونی در اختیار حنیف عمران زاده قرار گرفت و یک چک 200 میلیون تومانی نیز در اختیار میثم بائو تا در صورت نقد شدن، آنها را بین بازیکنان تقسیم کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها