کد خبر: ۸۵۱۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۰ مهر ۱۳۹۱
پخش فیلم بدمستی و فحاشی بازیکن معروف خط حمله تیم لس آنجلس لیکرز به مامور پلیس که منجر به دستگیری وی شده بود موجب عذر خواهی رسمی او شد.
جام ، "مت بارنز"، بازیکن معروف خط حمله تیم لس آنجلس لیکرز، شب هنگام در حالیکه بعد از خوردن مشروبات الکلی بشدت مست کرده بود و در حالت طبیعی نبوده، در برابر درخواست کمک یک افسر پلیس برای همراهی کردن مت بارنز تا منزلش بخاطر عدم تعادلش، به او حمله کرده و رکیک ترین فحش ها را در یک مکان عمومی نثار افسر پلیس کرده بود که در نهایت ماموران پلیس مجبور به دستگیری و بازداشت او شدند.

بارنز بعد از گذشت ساعاتی در بازداشتگاه حواسش سر جای خود آمده و توسط وکیل مدافع خود سریعا با قرار وثیقه و تعهد حسن رفتار آزاد شد. ولی از شانس بد بارنز تمامی صحنه های فحاشی و حمله او به مامور پلیس توسط دوربین های مداربسته و افراد شاهد ماجرا ضبط شده بود و بسرعت در شبکه های اجتماعی اینترنت (فیس بوک و یو تیوب) پخش شد بطوریکه جریان این افتضاح او به رسانه های آمریکا کشیده و در تلویزیون محلی شهر لس آنجلس نیز پخش گردید.

با جدی شدن موضوع و فاش شدن این رسوائی ،این بازیکن معروف مجبور شد که در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرده و عملا و آشکارا از افسر پلیس معذرت خواهی کرده و قول داد که دیگر مرتکب این عمل نشود.

بارنز در سال گذشته نیز دو بار به جرم فحاشی و درگیر شدن با پلیس روانه بازداشتگاه شد.البته این مورد برای بازیکنان بستکبال و بطور کل برای ورزشکاران آمریکائی مسئله جدیدی نیست و بارها اینگونه هتاکی ها از سوی ورزشکاران آمریکائی به مردم و پلیس اتفاق می افتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها