کد خبر: ۸۵۰۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۰ مهر ۱۳۹۱
به دنبال انشار نامه عفت مرعشی در سایت ضد انقلاب کلمه:
در حالی که دختر ارشد اکبر هاشمی رفسنجانی روز گذشته در مصاحبه با سایت ضد انقلاب جرس که متعلق به فرقه سبزی های خارج نشین می باشد به اتهام زدن های گوناگونی پرداخت بود، مادر مهدی هاشمی که ید طولایی در ترغیب مردم برای حضور در خیابان ها و انجام اغتشاش دارد طبق خبر منتشر شده در سایت ضد انقلاب کلمه همسر آقای هاشمی دردنامه ای را در خصوص بازداشت دو فرزند خود نوشته است که در این سایت ضد انقلاب برای اولین بار منتشر می گردد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، درپی برخورد قانونی قوه قضائیه با فرزندان خطا کار حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی که بنابر ملاحظاتی با تاخیر چند ماهه همراه بود خانواده آقای هاشمی دوباره دست به کار شده و با مصاحبه و حضور رسانه ای در تریبون های داخلی و جدیداً خارجی در حال اجرای پروژه مظلوم نمایی می باشند.

در حالی که دختر ارشد اکبر هاشمی رفسنجانی روز گذشته در مصاحبه با سایت ضد انقلاب جرس که متعلق به فرقه سبزی های خارج نشین می باشد به اتهام زدن های گوناگونی پرداخت بود، مادر مهدی هاشمی که ید طولایی در ترغیب مردم برای حضور در خیابان ها و انجام اغتشاش دارد طبق خبر منتشر شده در سایت ضد انقلاب کلمه همسر آقای هاشمی دردنامه ای را در خصوص بازداشت دو فرزند خود نوشته است که در  این سایت ضد انقلاب برای اولین بار منتشر می گردد.



عفت مرعشی با کلامی دو پهلو درباره نتایج انتخابات سال 84 در این نامه می نویسد: "مهدی و فائزه عزیزم! همان طور که پدرتان انتخابات سال ۸۴ را به خدا واگذار کرد، من نیز می خواهم از این پس برای خدای خود نامه بنویسم. گاهی با خود می گویم تو که بیش از ده سال زندان و شکنجه آقای هاشی را در زمان طاغوت تحمل کردی، چطور چند روز زندانی شدن فرزندانت را تاب نمی آوری؟"

وی با تکرار سناریوی سوخته شده بچه های من می نویسد:" من آن همه زجر را در دوان ستم تحمل کردم که بچه های من، "همه بچه های من” آزاد باشند، نه دربند."

همچنین روز گذشته فاطمه رفسنجانی در مصاحبه با سایت جرس گفته است: "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند."

شاید بتوان حضور مجدد خانواده آقای هاشمی را در رسانه های ضد انقلاب نقشه ای از پیش تعیین شده برای ایجاد چالشی جدید دانست که در نوع خود قابل تامل می باشد. لازم به ذکر است که عفت مرعشی نیز در جریان انتخابات سال 88 در مصاحبه ای مردم را تشویق به حضور در اخیابان ها در صورت رای نیاوردن میرحسین موسوی نموده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا خالد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۸
۶
خدای من اینا دیگه کیند؟
نفوذی نفوذی نفوذی
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۸
۵
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
خانواده هاشمی در اغتشاشات 88 در میدان بودند و هیچ .... نکردند.
..... در ملاقات با مک فارلین یک کلت هدیه گرفت.
پاسخ
هاشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۶
۱
خبر را کامل بذارید؟
پاسخ
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۳
۳
من با نظر علی موافقم
پاسخ
منصور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
اقای هاشمی نور چشم ما ملت می باشد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها