کد خبر: ۸۴۹۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
تهران - هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال کره جنوبی به هیچ وجه تیم کوچکی نیست و با حرف زدن نمی توانیم این تیم را شکست دهیم.
ˈحسین کعبیˈ که با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران، پنج بار برابر تیم ملی کره جنوبی بازی کرده است، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص دیدار روز 25 مهر ماه این دو تیم در تهران اظهار داشت: بازی سختی است و فقط در صورت همدل شدن می توانیم این تیم را در تهران مغلوب کرده و به ادامه رقابت های گروهی جام جهانی امیدوار شویم.

وی با اشاره به موفقیت های تیم ملی کره جنوبی در عرصه های ملی و باشگاهی و صعود مکرر این تیم به جام های جهانی، تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی در برابر این تیم حرفه ای باید کاملا هوشیار باشند و از فرصت هایی که بدست می آورند، به نحو مطلوب استفاده کنند، در عین حال کمتر هم باید دچار اشتباه شوند تا بتوانند هر 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران در باره توانایی های بازیکنان ایرانی و کره ای نیز تصریح کرد: به طور یقین ملی پوشان ایرانی از همتایان کره ای خود به لحاظ تکنیک و تاکتیک برتر هستند و اگر در این دیدار قدری خوش شانس باشند و از موقعیت هایی که به طور یقین در دیدار مقابل این تیم بدست خواهند آورد، به درستی استفاده کنند، شکست کره جنوبی در تهران دور از دسترس نیست.

کعبی که پنج بار با پیراهن تیم ملی برابر کره ای ها بازی کرده است، بار دیگر تاکید کرد: بازی کردن مقابل این تیم به هیچ وجه آسان نیست و بازیکنان کار سختی دارند. کره ای ها سرعت بالایی دارند و به راحتی دفاع را می توانند جا بگذارند.

به گفته وی، بازیکنان تیم ملی کره جنوبی به معنای واقعی یک تیم هستند. آنان هم در حمله و هم در دفاع یکی هستند و فوتبال را به صورت گروهی خوب بازی می کنند و این کار را برای تیم های روبه رو سخت می کند.

وی در باره لژیونرهای تیم ملی کره و اینکه این بازیکنان آیا می توانند برگ برنده این تیم در دیدار برابر ایران باشند نیز عنوان کرد: کره ای ها آن زمانی که من مقابل آن ها بازی می کردم چند بازیکن مشهور و لژیونر داشتند که تیم ما را بسیار اذیت کردند به طور حتم تعداد لژیونرهای این تیم با توجه به پیشرفت فوتبال در این کشور بیشتر شده و این می تواند خطری برای تیم ما باشد. برهمین اساس بازیکنان باید بیش از همیشه مراقب و هوشیار باشند.

به اعتقاد وی، کنترل لژیونرهای کره ای و از بازی خارج کردن آن ها به این تیم آسیب خواهد رساند و اگر ملی پوشان ایرانی بتوانند این مهم را در زمین به اجرا بگذارند، شکست کره دشوار نخواهد بود.

وی در خصوص انتظارات ملی پوشان از رسانه ها و هواداران نیز گفت: رسانه ها همواره حامی فوتبال ایران بوده اند و این روزها نیز نقش حمایتی خود را به خوبی انجام می دهند.

امیدوارم هواداران نیز در روز بازی با کره جنوبی به ورزشگاه بروند و تیم ملی را از اعماق وجود تشویق کنند تا بتوانیم تیم ملی کره جنوبی را شکست داده و با خیالی آسوده تر به ادامه این رقابت ها امیدوار باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها