کد خبر: ۸۴۷۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
نایب رئیس دوم مجلس جلسه علنی امروز خانه ملت را یکی از جلسات استثنایی پارلمان دانست و علت آنرا در دستور کار بودن بررسی سه طرح دوفوریتی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که در غیاب لاریجانی، ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، پس از تصویب کلیات طرح دوفوریتی حمایت از سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال 1391 کل کشور در سخنان کوتاهی، اظهار داشت: امروز یکی از جلسات استثنایی مجلس است که سه طرح دوفوریتی در دستور کار صحن علنی قرار دارد.

وی افزود: طبق آئین‌نامه داخلی موظفیم هر سه طرح را مورد بررسی قرار دهیم و اگر ما بخواهیم جزئیات طرح حمایت از تولید ملی را مورد بررسی قرار دهیم، قاعدتا پیشنهاداتی دارد که این مسئله موجب می‌شود به بررسی طرح‌های بعدی نرسیم و ظاهرا طبق آئین‌نامه نیز مجبور می‌شویم جلسه را در نوبت عصر هم ادامه دهیم تا دستورات بعدی را مطرح کنیم.

نایب رئیس دوم مجلس برهمین اساس یادآور شد: طبق آئین نامه اگر به بررسی طرح‌های دوفوریتی ورود کنیم مشکل برطرف می‌شود از این رو بهتر است کلیات دو طرح دیگر را نیز بررسی کنیم و رسیدگی به جزئیات این طرح‌ها را به روز یکشنبه موکول کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها