کد خبر: ۸۴۰۶۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به مردم فشار مضاعفی را می آورند گفت: ما نباید در این شرایط با لج و لجبازی یکدیگر را تخریب کنیم زیرا از این موضوع هیچ چیزی به دست نمی آید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی شبستان، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی یکشنبه 16 مهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اکنون در زمان گذار از پیچ های تاریخی برای رسیدن به قله هستیم گفت: در چنین شرایطی مسئولان باید ولایت مدار باشند و درک درستی از موقعیت زمانی و مکانی داشته باشند تا دشمن طمع نکند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 11 اظهار کرد: کشور در آینده انتخابات در پیش رو دارد و از این رو جامعه باید آرامش جدی داشته باشد و ما باید مسائل را از لحاظ امنیتی و فکری حل کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به مردم فشار می آورد و باید برای حل این مشکلات به فکر تدبیر و تدبر باشیم گفت: ما نباید در این شرایط خدایی نکرده با لج و لجبازی یکدیگر را تخریب کنیم زیرا هیچ چیزی از این موضوع به دست نمی آید و ضرر جدی به کشور وارد می شود و قطعاً به نفع هیچ کس نیست.

این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل با یکدیگر کنیم تاکید کرد: ما باید در جلساتی با یکدیگر مباحث را مطرح کنیم و به نتیجه برسیم و بهترین راه حل را انتخاب و به آن عمل کنیم.

وی اضافه کرد: از این رو اگر کسی موضوعی را مطرح کند و دیگری بر علیه او حرفی بزند کار بچگانه ای است و درست نیست زیرا مقام ولایت نیز از این کار نفرت دارد و ما باید در مقابل این اقدامات در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه ما مسئول هستیم و با افراد دیگر فرق داریم یادآور شد: اگر اختلافات را به جامعه بکشانیم و کارها را به گردن یکدیگر بیاندازیم چه کسی سود این موضوع را می برد؟

وی با اشاره به یکی از سفرهای خود به خارج از کشور یادآور شد: چند وقت پیش که برای کار فرهنگی به خارج از کشور سفر کرده بودم در آنجا دیدم جوانان دنیا به عنوان الگو به ما نگاه می کنند و از این رو نمی دانم چرا ما ملاحظات را در نظر نمی گیریم. این موضع گیری ها را از جانب هر کسی باشد غلط می دانم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد ورود این فراکسیون به انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما تاکنون در مورد انتخابات ریاست جمهوری بحثی را نداشتیم چون اعتقاد داریم این موضوع در حال حاضر این موضوع مشکل کشور نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
من واقعا از یک چیزی سر در نمیاورم. چطور وقتی در تمام طول سال که تعداد زیادی از سیاسیون و رسانه های تحت امرشان به دولت و شخص رئیس جمهور تهمت می زنند و توهین می کنند کسی یاد وحدت نمی افتد ولی به محض اینکه رئیس جمهور کوچکترین دفاعی از خودش و کابینه اش می کند و جواب انتقادها را می دهد یا از دیگران انتقاد می کند ناگهان وحدت می شود مساله اول کشور و همه خواص یاد وحدت می افتند.
پاسخ
آدم حسابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
اون موقعی که احمدی نژاد جیک _ جیک مستونش بود، فکر زمستونش نبود.
اون موقعی که لجبازی می کرد فکرشو نمیکرد که همه این لجبازی ها یک روزی به خودش برمی گرده.
بیچاره مردم ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها