کد خبر: ۸۳۸۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
فاضل عباس تاکید کرد که آل‌خلیفه در بحرین به یک کشتار دسته جمعی دست زده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فاضل عباس دبیر جبهه ملی دموکراتیک بحرین عصر امروز (شنبه) در همایش «رهبران در بند» که از سوی اتحادیه امت واحده در دانشگاه تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه تاریخ بحرین از دهه پیش تا به الان مملو از مبارزه است، اظهار داشت: هر طرح سیاسی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی بحرین باید ضمانت بین‌المللی داشته باشد.

وی افزود: در بحرین یک عدالت گمشده‌ای وجود دارد؛ ما چگونه می‌توانیم مجلسی را تصور کنیم که نتواند رأی و خواسته مردم را به حاکمیت برساند؛ با این حاکمیت امنیتی کدام راهکار سیاسی وجود دارد که ما را به نتیجه برساند.

عباس با بیان اینکه مردم هیچ رابطه‌ای با نظام ندارند و هیچ گفت‌وگویی بین نظام آل خلیفه و معترضان مطرح نیست، گفت: امروز آمریکا در منطقه به دنبال کنترل انقلاب‌ها به نفع خود است.

دبیر جبهه ملی دموکراتیک بحرین گفت: انقلاب‌های عربی خواستار دمکراسی هستند و در بُعد خارجی خود هرگونه ارتباط با آمریکا و رژیم صهیونیستی را حذف می‌کند.

وی تصریح کرد: بحرینی‌ها دنبال انقلابی هستند که ثروت و حکومت را به دست مردم بدهد.

عباس در پایان با بیان اینکه رژیم آل خلیفه ناجوانمردانه مردم بحرین را به قتل می‌رساند، اظهار داشت: تا به اکنون بیش از 100 نفر در انقلاب بحرین شهید شده‌اند که با توجه به آمار جمعیتی ما این کشتار، یک کشتار دسته‌جمعی به شمار می‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها