کد خبر: ۸۳۱۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۱ مهر ۱۳۹۱
باشگاه استقلال طي بيانيه اي موضع خود را دربرابر صحبت‌هاي مدير رسانه اي تراکتورسازي بيان کرد.
به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، اين بيانيه راعبدالرحمن شاه حسيني معاون حقوقي باشگاه و مشاور علي فتح‌الله‌زاده نوشته که متن آن به شرح زير است:



" بسمه تعالي "

به عنوان مقدمه مطلبي دارم که مردم عزيز، قهرمان و شهيدپرور آذربايجان خصوصا اهالي فوتبال آن خطه داراي افکار مستقل هستند و در تصميمات خود هيچ گاه تابع نظرات شخصي سايرين نمي باشند.

قطعا زحمات کادرفني فعلي استقلال در باشگاه تراکتورسازي که با کسب رتبه نايب قهرماني همراه بود و در طول تاريخ آن باشگاه بي سابقه مي باشد، را فراموش نخواهند کرد و قدردان زحمات بي دريغ امير قلعه نوعي و دستيارانش هستند، لذا چنانچه مقام دومي مقبول بعضي از مديران آن باشگاه نيست، همه باهم دعا مي کنيم که انشاءالله در سال جاري به مقام قهرماني دست يابند و باعث خوشحالي بيش از پيش مردم آذربايجان شوند.

مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي تبريز با انجام مصاحبه اخير عليه کادرفني سابق تراکتورسازي و کادرفني فعلي استقلال مطالبي بيان نمود که با توجه به تقريب مسابقه حساس تيم هاي تراکتورسازي و استقلال ايجاد شائبه مي نمايد. اين مدير مطالبي بيان نموده که به تناسب از طريق قوه قضاييه و ارکان قضايي فدراسيون فوتبال قابل تعقيب و رسيدگي است. کادرفني باشگاه استقلال با مراجعه به معاونت حقوقي رسما شکايت خود را طرح نمودند؛ علاوه بر آن باشگاه استقلال نيز به لحاظ اينکه به حيثيت و شان اين باشگاه لطمه وارد شده است، اعلام شکايت نموده است.

با مداقه در مفاد مصاحبه توسط وکيل پايه يک دادگستري که رياست کميته حقوقي باشگاه استقلال را نيز بر عهده دارد، عليه مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي تبريز به اتهام قذف، افترا، توهين، هتک حرمت و نشر اکاذيب موضوع مواد 139-140-697-698 قانون مجازات اسلامي در دادسراي عمومي و انقلاب محل وقوع جرم طرح شکايت خواهد شد و در خصوص آن دسته از تخلفات که دقيقا نقض مقررات مندرج در ماده 23 آيين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال است شکواييه اي تنظيم و عليه مصاحبه کنندگان روزهاي اخير به فدراسيون تسليم و درخواست رسيدگي فوري شده است.

عبدالرحمن شاه حسيني معاونت حقوقي و مشاورعالي مديرعامل استقلال"

گفتني است، با مراجعه به قانون مجازات اسلامي مشخص مي شود که با توجه به ماده 139 و 140 قانون اساسي اتهام قذف 80 ضربه تازيانه حکم به همراه دارد و همچنين در مواد697 و 698 قانون اساسي آمده است افترا و نشر اکاذيب مي تواند منجر به حبس شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها