کد خبر: ۸۲۸۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
یک مقام سابق ارتش مصر:
سرهنگ «محمود صالح» فرمانده لشکر سابق مصری با اشاره به برتری نظامی ایران در منطقه تاکید کرد، تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران تنها شعار است و در واقعیت اسرائیل نمی‌تواند وارد جنگ با ایران شود.

«عمار محمود صالح» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قاهره اعلام کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران تنها شعار است و در واقعیت اسرائیل نمی‌تواند وارد جنگ با ایران شود.

وی در پاسخ به این سوال که برتری نظامی ایران چیست و آیا قدرت ایران در سطح آمریکاست؟ اظهار داشت: ایران از جنبه نظامی واقعا خوب است اما اسرائیل و آمریکا به دلیل داشتن سلاح هسته‌ای بر ایران برتری دارند و ایران نیز تنها سلاح هسته‌ای کم دارد و اگر این مورد نبود هر دو طرف قدرتی برابر و شاید هم ایران بر اسرائیل برتری داشت زیرا سلاح‌های ایران ساخت داخل است و در زمینه تسلیحات به هیچ طرفی اتکا نمی‌کند.

محمود صالح در پاسخ به این سوال که در صورت وقوع جنگ چه کسی پیروز خواهد شد، گفت: در نهایت پیروزی با ایران خواهد بود زیرا اسرائیل یک توهم بزرگ است و هرگز نمی‌تواند بدون مساعدت آمریکا وارد جنگ شود اما ایران قادر است رژیم صهیونیستی را به طور کلی محو و نابود کند.

این مقام نظامی سابق مصر در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که آیا در صورت وقوع جنگ کشورهای عربی و اسلامی و به خصوص مصر در کنار ایران خواهند بود؟ تصریح کرد: در رابطه با مصر باید گفت که مسلما در کنار ایران خواهد بود و حتی وارد درگیری نظامی و عملیات ضد اسرائیلی و آمریکایی خواهد شد و آمریکا نیز هرگز نخواهد گذاشت که مصر بی‌طرف بماند و در آن صورت نیز مصر راهی جز مشارکت در جنگ علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا نخواهد داشت همچنانکه لبنان و بویژه حزب‌الله نیز وارد عمل شده و نظام سوریه نیز در کنار ایران خواهد بود.

سرهنگ صالح با اشاره به اینکه اکثریت کشورها در کنار ایران خواهند بود، افزود: بقیه کشورهای عربی از جمله عربستان، قطر، عمان، امارات و کویت متاسفانه به اسرائیل و آمریکا کمک خواهند کرد و پل هوایی برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تشکیل خواهند داد زیرا این کشورها آمریکا و اسرائیل را علیه ایران تشویق می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ظهور خیلی نزدیک است...
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
سرهنگ تو خيالت راحت باشه اين كشور ها را كه نامبردي براي ايران عددي نيستند حتي همه اين كشور هانمي توانند در مقابل تبريز ايرن قد علم كنند چه برسد به ايران بزرگ /با تشكر از ايرانيان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها