کد خبر: ۸۲۷۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
بازيکن تيم ملي فوتبال فلسطين دعوت باشگاه بارسلونا براي حضور در نوکمپ را به خاطر وجود سرباز رژيم اشغالگر قدس رد کرد.

ديدار حساس بارسلونا مقابل رئال مادريد در چارچوب هفته‌ي هفتم رقابت‌هاي ليگا يکشنبه هفته آينده در ورزشگاه نوکمپ برگزار مي‌شود.

باشگاه بارسلونا هفته‌ي گذشته با درخواست جلعاد شاليط سرباز رژيم اشغالگر قدس براي حضور در بازي هفته‌ي آينده موافقت کرد که اين مساله خشم فلسطيني‌ها و کشورهاي عربي را به دنبال داشت.

باشگاه بارسلونا براي نشان دادن بي‌طرفي خود در قبال مساله‌ي فلسطين از محمد السرسک بازيکن تيم ملي فوتبال فلسطين دعوت کرد تا در ال‌کلاسيکو حضور يابد اما اين بازيکن فلسطيني دعوت آبي-اناريها را رد کرد.

سرسک در تاريخ 22 ژوئيه سال 2009 زماني که قصد سفر به کرانه باختري به منظور عضويت در باشگاه جوانان (بلاطه) را داشت با وجود در دست داشتن مجوز عبور صادر شده از سوي مراجع امنيتي صهيونيستي در کرانه باختري در جنوب غزه بازداشت شد اما ماه گذشته آزاد شد.

سرسک در گفت‌وگو با راديو شمس تونس گفت: بارسلونا که يک باشگاه فرهنگي تربيتي است بايد بين سربازي که به خاک کشوري تجاوز کرد و دستگير شده است و سربازي که بدون هيچ‌گونه گناهي اسير شده است، تفاوت بگذارد. من دعوت بارسلونا براي حضور در نوکمپ را به خاطر حضور سرباز اشغالگر رژيم قدس قبول نمي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها