کد خبر: ۸۲۷۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال نوجوانان استراليا با ابراز رضايت از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر ايران گفت: فوتبال استراليا براي دومين بار ايران را به جام جهاني فرستاد.

"اليستر ادوارد" پس از شکست 5 بر 1 تيم فوتبال نوجوانان استراليا برابر ايران ضمن بيان اين مطلب افزود: بايد به مردم و تيم ايران تبريک بگويم که به جام جهاني صعود کردند. آنها لياقت اين صعود را داشتند چرا که خيلي خوب بازي کردند و فشار زيادي روي تيم ما وارد کردند.

وي افزود: ما براي صعود به جام جهاني مبارزه کرديم اما ايران تيم شايسته تري بود و با اشتباهاتي هم که بازيکنان ما داشتند آنها به آنچه استحقاقش را داشتند رسيدند. با اين حال از عملکرد بازيکنانم در اين ديدار راضي هستم چرا که انها همه تلاششان را کردند اما تيم ايران قوي و قدرتمند بود.

سرمربي تيم فوتبال نوجوانان استراليا با اشاره به ديدار بيادماندني تيم ملي بزرگسالان اين کشور با ايران گفت: در آن بازي اگر تور دروازه پاره نمي شد قطعا آن نتيجه رقم نمي خورد. با اين حال به خاطر مردم ايران خوشحالم که تيم کشورشان به جام جهاني صعود کرده است. اين دومين بار است که فوتبال استراليا ايران را به جام جهاني مي فرستد.

ادوارد در پايان گفت: به نظر من تيم فوتبال نوجوانان ايران فاکتورهاي لازم براي کسب عنوان قهرماني آسيا را دارد و اميدوارم بتواند در مراحل بعدي نيز به پيروزي برسد و جام قهرماني را بالاي سر ببرد.

تيم فوتبال نوجوانان ايران عصر روز يکشنبه در مرحله يک چهارم نهايي رقابت هاي قهرماني آسيا با نتيجه 5 بر يک برابر استراليا به پيروزي رسيد تا علاوه بر صعود به مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها، جواز حضور در جام جهاني 2013 که در امارات برگزار مي شود را کسب کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها