کد خبر: ۸۲۵۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۱
مرتضي قنبرپور در گفتگو با مهر، در مورد برگزاري ديدار تيم‌هاي فوتبال سايپا و پرسپوليس در ورزشگاه تختي تهران ضمن بيان مطلب فوق گفت: مسئولان و خصوصا مديرعامل باشگاه سايپا در حال رايزني با مسئولان ورزشگاه آزادي هستند تا بازي هفته يازدهم تيم فوتبال سايپا برابر پرسپوليس در اين ورزشگاه برگزار شود.

وي با اشاره به اينکه تيم سايپا براي اين بازي مصدوم و محرومي ندارد، در مورد اينکه چرا اين بازي در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار نمي‌شود؟، افزود: شوراي تامين با برگزاري اين بازي در کرج مخالف است، به همين دليل ما در تلاشيم اين بازي در آزادي برگزار شود.

مدير تيم فوتبال بزرگسالان در مورد ديدار با پرسپوليس هم اظهار داشت: پرسپوليسي‌ها با برد برابر آلومينيوم وضعيت بهتري پيدا کرده‌اند اما بازيکنان تيم سايپا هم با توجه به تمرينات خوبي که برگزار داشته‌اند، عزم خود را براي بردن پرسپوليس جزم کرده‌اند. قطعا اتفاق خوبي است که بعد از بردن استقلال، بتوانيم در نيم فصل نخست پرسپوليس را هم شکست دهيم.

قنبرپور در مورد وضعيت کريم انصاريفرد هم گفت: کريم بازيکن بزرگي بوده و يکي از نوابغ، استعدادها و سرمايه‌هاي فوتبال ايران است. شايد تا به امروز نتوانسته عملکرد واقعي خود را ارائه کند اما مسئولان پرسپوليس و تيم ملي بايد به وي کمک کنند. بنده مطمئنم کريم بزودي به روزهاي اوج گذشته‌اش باز مي‌گردد.

ديدار تيم‌هاي فوتبال سايپا البرز و پرسپوليس در هفته يازدهم رقابتهاي ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور روز سه‌‍شنبه هفته جاري در ورزشگاه تختي برگزار مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها