کد خبر: ۸۲۴۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۱
حدید نیوز:

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امروز با انتشار یک بیانیه رسمی به هفته ها تحریم رسانه ها پایان می دهند. این بیانیه احتمالا امروز توسط سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد. بر اساس شنیده ها در بیانیه مزبور ضمن اشاره به پایان اختلافات با رسانه ها از مردم خواسته خواهد شد در آستانه بازی بیست و پنج مهرماه با کره جنوبی، دلگیریشان از فوتبالیستها فراموش کنند و به کمک تیم ملی بیایند. گفته می شود بازیکنان تیم ملی پس از نزدیک به یک ماه از مردم به خاطر شکست مقابل لبنان عذرخواهی خواهند کرد.


اختلاف ملی پوشان فوتبال و رسانه ها پس از بازیهای المپیک تابستانی در لندن بالا گرفت. بازیهایی که با موفقیت غافلگیرکننده ورزشکاران غیرفوتبالیست و شماتت ستاره ههای میلیاردی فوتبال همراه شد.
فوتبالیستهای ملی پوش ایران مدعی شدند که حملات رسانه ها به آنها غیرمنطقی و ناجوانمردانه بوده از این رو تصمیم گرفتند از گفت و گو با همه خبرنگاران خودداری کنند.
این تحریم ابتدا از تیم ملی آغاز شد اما بعد از آن به پرسپولیس و استقلال هم رسید.
چندی پیش گفته شد که جواد نکونام،کاپیتان تیم ملی ایران به همراه مهدی رحمتی تیم ایران در نشستی با سردبیران چند خبرگزاری وروزنامه ورزشی ایران پذیرفته اند که به این تحریم پایان دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها