کد خبر: ۸۲۲۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
مربی تیم هیئت کاراته زنجان گفت: امسال تصمیم گرفتیم در رده‌های پایه با بازیکنان و مربیان بومی در لیگ آینده سازان شرکت کنیم که خوشبختانه هفته اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در رقابت‌های لیگ آینده سازان که در سالن شهید کبکانیان تهران پیگیری شد، زنجانی ها تحت هدایت شهاب سلطانی دو بار به روی تاتامی رفتند که حاصل آن دو برد پی در پی بود. تیم هیئت کاراته زنجان در اولین مبارزه با حساب 20 بر6 از سد هیئت کاراته قزوین گذشت و در گام دوم تیم انقلاب قم را 16 بر 12 مغلوب کرد.

شهاب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امسال در هیئت کاراته زنجان رویکردمان را تغییر داده‌ایم. در واقع به این شکل تصمیم گرفتیم که تیم‌هایی که به عنوان تیم زنجان در رده‌های پایه شرکت می‌کنند همه بازیکنانمان بومی باشند. یعنی بازیکن کمکی از شهر‌های دیگر در ترکیب تیم حضور نداشته باشد.

وی افزود: امسال با تیم جوانه و آینده سازان در رده پسران و یک تیم جوانه در رده بانوان در مسابقات لیگ آینده سازان شرکت کردیم که هیئت کاراته استان زنجان این سه تیم را حمایت می کند. همه کاراته‌کاهای هر سه تیم و مربیان از نفرات بومی هستند و تنها در بخش کاتای انفرادی ناچار شدیم از شهر‌های دیگر بازیکن بگیریم.

سرمربی تیم کاراته مردان استان زنجان گفت: خوشبختانه در هفته اول توانستیم با این روش در هر دو بازی مقابل تیم قزوین و باشگاه انقلاب استان قم به موفقیت برسیم. البته ناگفته نماند که بازیکنان پیش از آغاز مسابقات 10 روز در اردو حضور داشتند که فکر می‌کنم این موضوع در روند نتیجه گیری تیم تاثیر گذار بوده است.

سلطانی در پایان گفت: تیم جوانه مردان نیز به دلیل غیبت حریفانش به برتری رسید و تیم جوانه بانوان نیز با یک برد و یک باخت به کار خود پایان داد. البته در بخش بانوان شرایط فنی نسبت به مردان خیلی ضعیف است، اما ناگفته نماند که مدتی است که سطح فنی بانوان نیز روز به روز در حال رشد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها