کد خبر: ۸۲۲۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
پلاک ملی نیروی انتظامی با نصب اولین نوع این پلاک روی خودروی فرمانده ناجا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور ناجا از رونمایی اولین پلاک ناجا و نصب آن بر روی خودرو فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد.

وی در این مراسم گفت: براساس ماده 2‌ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری باید دارای شماره پلاک باشد و رانندگی با خودروهایی که فاقد پلاک هستند ممنوع است؛ مگر اینکه از پلیس راهنمایی و رانندگی مجوزهای لازم را کسب کرده باشند.

مومنی خاطرنشان کرد: از یک دهه قبل پی‌ریزی‌های لازم برای پلاک ملی انجام شد تا در سیستم سامانه خودروها به صورت یکپارچه ثبت شوند.

وی افزود: هم‌اکنون خودروهای عمومی، شخصی و دولتی دارای پلاک ملی هستند این در شرایطی است که طی یکسال گذشته خودروهای معلولین و تشریفات دارای پلاک ملی شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه براساس تدابیر فرماندهی ناجا تا پایان سال با تدابیر فرماندهی تمام خودروهای نیروهای مسلح دارای شماره ملی می‌شوند گفت:‌ حداکثر تا یک ماه پلاک خودروهای کلاسیک و تاریخی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: امروز کار شماره‌گذاری پلاک نیروهای مسلح با ناجا شروع شده است و قرار است با نصب اولین پلاک بر روی خودرو فرماندهی ناجا این پلاک رونمایی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها