کد خبر: ۸۲۱۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
سرمربي بارسلونا تأکيد کرد که بازيکنانش هنوز توانايي کامل خود را در اين فصل نشان نداده‌اند.
غول‌هاي کاتالان با 15 امتياز از 5 بازي و 8 امتياز بيشتر از مادريد در صدر جدول لاليگا قرار گرفته‌اند و کار خود را در ليگ قهرمانان اروپا با يک پيروزي مقابل اسپارتاک مسکو آغاز کرده‌اند.

به گزارش فارس،تيتو ويلانووا اظهار داشت: رقابت‌هايي بوده که در سطح بالايي بازي کرديم و امتيازاتي که کسب کرديم ارزش آن را داشت. با شروع فصل به دنبال پيدا کردن ريتم خود بوديم و هنوز با 100 درصد توانايي‌هايمان ظاهر نشده‌ايم.

سرمربي 42 ساله کاتالان‌ها ادامه داد: فکر مي‌کنم که از لحاظ بدني قوي‌تر از گذشته هستيم و اين‌ها تقريبا همان بازيکنان هستند.

حريف بعدي بارسا در لاليگا، سويا خواهد بود و ويلانووا با اشاره به غيبت 5 نفر از مدافعان تيمش گفت: هنگامي که تعداد بازيکناني که در اختيار داريد، کم باشد هميشه تحت تأثير قرار مي‌گيريد، اما براي چنين باشگاهي با اين تعداد بازي قبلا هم از اين اتفاقات افتاده است. برخي بازيکنان براي ليگ قهرمانان اروپا آماده خواهند بود و برخي ديگر براي ال‌کلاسيکو. بايد منتظر بمانيم.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: وقتي مصدوميت‌ها روي يک پست خاص متمرکز شود، موضوع پيچيده‌تر مي‌شود، اما سانگ در دفاع مرکزي هم بسيار عالي بازي مي‌کند.

وي افزود: تمام بازي‌ها سخت هستند و سويا حريف آساني نيست. من بدترين 15 دقيقه زندگي‌ام را آنجا سپري کرده‌ام.

ويلانووا در اين باره توضيح داد: فصل 10-2009 ما 3 بر صفر از اين تيم پيش بوديم که بازي 3 بر 2 شد و با وجود 10 نفره شدن آنها، مي‌توانست به تساوي کشيده شود. سويا در وضعيت بسيار خوبي به سر مي‌برد. آنها کمترين گل را در ليگ دريافت کرده‌اند و اين بازي آساني نخواهد بود.

ويلانووا همچنين درباره درگيري مسي و ويا در هفته گذشته اظهار داشت:‌ ويا و مسي؟ اين بخشي از فوتبال است. هيچ اتفاقي نيفتاد و بسيار طبيعي بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها