کد خبر: ۸۱۹۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۶ مهر ۱۳۹۱
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری؛
از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.
محمد رضا شجریان عاشق آوازخوانی زنان و توهین کننده به اسلام و انقلاب و آرمانهای ملت بزرگ ایران و همنشین عناصر ضدانقلاب و بیگانه امروز وارد کشور شد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بازار رفت و آمدهای مشکوک به داخل کشور بسار گرم شده است. از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.

شجریان در بدو ورود در فرودگاه امام خمینی (ره) در سخنانی کوتاه و بدون هیچ اشاره ای به مواضع و سخنان گذشته اش علیه آرمانها و اعتقادات مردم مسلمان و انقلابی ایران گفت: خیلی خوشحالم که به زادگاهم برگشته ام. وطنم عشق من است. ایران زندگی من است و مردمان کشورم همه امید من هستند!




به هر حال محمد رضا شجریان نیز بامداد امروز پنجشنبه 6مهرماه91 به ایران برگشت و در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال برخی نزدیکان و طرفدارنش قرار گرفت. 

بی باک چندی پیش طی گزارشی انتقادی درباره شجریان نوشت:  کم نبودند کسانیکه کاخ عزت و منزلت انسانی و الهی خود را با خطاهای پیاپی خویش به ویرانه تبدیل کردند و با سرعت گرفتن در مسیر نزول  در پیش گرفته، روز به روز خود را به جهنم نفرت در افکار عمومی نزدیکتر نمودند.

در دوران پس از انقلاب اسلامی کم نبودند کسانی که قدر نعمت رنگ و لعاب الهی و مردمی بودن خویش را ندانستند و با روی آوردن به آغوش بیگانگان و پشت کردن به ارزشهای ملت شریف ایران که همان اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است، تمام افتخارات و عزتهای سابق خویش را لگد مال کردند.

محمدرضا شجریان که با پخش دعای ربنا با صدای وی از رسانه ملی، به محبوبیتی چندین برابر نسبت به گذشته در بین مردم دست یافته بود، متاسفانه در سالهای اخیر با مشاوره های غلط دوستان سیاسی قدرت طلب و زیاده خواهش و همچنین رونق گرفتن بازار عجب و غرور و هواهای نفسانی اش با این توهم که این عزت و افتخار تا ابد و تحت هر شرایطی متعلق به او خواهد بود، سیر نزولی نکبت باری را آغاز نموده تا جایی که این روزها مردم ایران از مشاهده تصاویر خواننده دعای روح بخش ربنا ، در آغوش زنان نامحرم و مزدوران بیگانه و مخالفان آرمانها و ارزشهای اسلامی حیرت زده شده اند.

به گزارش رسانه ها، در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری سال 1388، محمدرضا شجریان به عنوان خواننده ای مشهور، شکوه و شکایت برگرفته از توهمات دوستان سیاسی خود را به دامان بیگانگان برد و با مصاحبه های متعددی که با شبکه های بیگانه انجام داد، خود را کاملا در اردوگاه دشمنان تابلودار نظام جمهوری اسلامی قرار داد. 

مصاحبه های شجریان با بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، سیانان، تلویزیون استرالیا و ... به خوبی نشان داد که شجریان هیچگونه اعتقادی به مبانی اصلی نظام جمهوری اسلامی که برآمده از خواست و اراده عمومی ملت ایران است ندارد، به گونه ای که در مصاحبه تیرماه سال 1388 با شبکه بی بی سی فارسی به نوعی مواضع دولت دهم را به انتقاد گرفت و هتاکیهای فراوانی را نثار شخص رییس جمهور قانونی مردم ایران کرد.

 وی در مصاحبه دیگری با همان شبکه کشور بریتانیا این بار نه رییس جمهور بلکه مستقیما حضرت امام خمینی (ره) آن یار سفر کرده را در تیررس سخنان نسنجیده خود قرار داد و از این که صدایش بر تصاویر پیاده شدن امام راحل از هواپیما در سال 1357 از تلویزیون پخش میشود به شدت انتقاد کرد و اعلام کرد که من این آهنگ را برای ایشان نخوانده‎ام!

با مروری بر سخنان شجریان با رسانه های ضدانقلاب و مخالف جمهوری اسلامی شاید بهتر بتوان به عمق تفکر ضدانقلابی این خواننده موسیقی سنتی پی برد.

شجریان در سال 1388، روز 15 شهریور ساعت 20 به وقت تهران در گفت وگوی مستقیم با شبکه تلویزیونی صدای آمریکا و در برنامه دو روز اول گفت: «واقعا این انتخابات نباید نتیجه اش به این شکل درمی آمد. من فکر نمی کنم اینها بعد از این بتوانند مملکت را اداره کنند، فقط می توانند کنترل کنند و کار دیگری نمیتوانند بکنند!»

شجریان در همین مصاحبه در پاسخ به سؤال یکی از بینندگان صدای آمریکا که از او پرسید آیا اگر در تهران هم بودید حاضر به انجام گفت وگو با صدای آمریکا می شدید، می گوید: «بله، اگر در تهران هم بودم این مصاحبه را می پذیرفتم.»

مجری برنامه رضا فرهودی هم با زیرکی تمام در لابه لای سؤالات هنری و موسیقی، مسایل سیاسی را نیز مطرح می کرد که به گفته کارشناسان، صدای آمریکا بهترین بهره برداری را از شجریان در راستای مقاصد ضد ایرانی خود برد.

مصاحبه شجریان با صدای آمریکا نشان داد که این خواننده که قرار است متعلق به همه مردم باشد اینک از یک طرف به عروسک خیمه شب بازی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی مبدل شده و از طرف دیگر به تریبونی برای مقاصد اغتشاشگران بدل گردیده است.

اما این همه ماجرای شجریان نبود، بلکه او راه جدیدی را آغاز کرد که مصاحبه با بی بی سی، سیانان و شبکه تلویزیونی استرالیا به نوعی چهره پنهانی خود را به خوبی نشان داد.

مصاحبه شجریان با بی بی سی فارسی و در برنامه مستند «پژواک روزگار» لایه های انحرافی دیگری از افکار وی را برای همگان مشخص کرد.

وی که در پژواک روزگار با صادق صبا، عامل صهیونیستی در شبکه تلویزیونی استعمار پیر گفت وگو می کرد کاملا نشان داد که هیچگونه اعتقادی به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران که برآمده از خواست و اراده ملت بزرگ کشورمان است ندارد. 

این مصاحبه که روز یکشنبه بیست وششم اردیبهشت ماه سال 1389 از شبکه بی بی سی فارسی پخش شد شجریان را چهره ای ضدانقلاب و مخالف صد درصد نظام جمهوری اسلامی نشان داد.

شجریان در بخشی از اظهاراتش با بی بی سی فارسی گفت: «حقیقتش من از اولش هم انقلابی نبودم ولی دور و بر من همه اش افرادی بودند که گرایش سیاسی و چپی داشتند و مجبور بودم توی آن بچه ها باشم، چون اطراف من همه سیاسی حرف می زدند».

شجریان در اعتراض به پخش تصویر مبارک امام خمینی (ره) بر روی تصنیف «ایران ای سرای امید» به بی‎بی‎سی فارس میگوید: " آن آهنگ یک حالت رستاخیزی را در جامعه نشان میدهد اما دیدم که اینها روی این آهنگ تصویر آقای خمینی را نشان میدهند که دارد از پله های هواپیما پایین می آید، خوب، من این آهنگ را برای ایشان نخواندم که! و دیدم که صدا و سیمای جمهوری اسلامی دارد از آهنگهای من سوءاستفاده این‏جوری میکنند."

شجریان در بیان گوشه دیگری از اعتقادات خود به حکومت اسلامی ایران در پاسخ به سؤال خبرنگار بی بی سی درباره دلایل اجرای اثر «بیداد» که در سال 1361 اجرا شده، میگوید: «بعد از چهار سال از به ثمر رسیدن انقلاب دیدم که قول هایی که داده شد کو؟ چرا دروغ گفتند و ... من هم خواندم یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد»

شجریان در ادامه همین مصاحبه در پاسخ به صادق صبا رییس بخش فارسی بی بی سی که از او میپرسد اصولا نگران نیستید که حکومت ایران بخواهد با شما برخورد کند یا شما را بازداشت کنند، میگوید: «نه، چه برخوردی بکنند؟ اصلا از زندان و بازداشت هراسی نیست!»

شجریان در همان مصاحبه مدعی میشود که در جامعه ایران یک خشم فرو خورده علیه جمهوری اسلامی وجود دارد و معقتد است که مردم و حکومت در برابر یکدیگر ایستاده اند.

با این حال اگر محمدرضا شجریان و مواضع سیاسی او تا قبل از این مصاحبه، انتقاد به دولت دهم محسوب می شد، اما اظهارات صریح و بی پرده او در مستند پژواک روزگار در بی بی سی فارسی به خوبی نشان داد که مشکل ایشان فقط روی کار آمدن دولت دکتر محمود احمدی نژاد نیست بلکه او از ابتدا نیز با اصل جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه مخالف بوده و در این مدت شاید فرصت اعلام مواضع صریح خود را نیافته است.

البته تناقض گویی های فراوانی هم در نظرات شجریان در این برنامه وجود دارد. محمدرضا شجریان در گفتوگو با بی بی سی توضیح می دهد که در زندگی اش هیچگاه گرایش سیاسی خاصی نداشته ولی میگوید که همیشه با خواسته های مردم برای آزادی و دموکراسی همسو بوده است، یعنی از یک طرف خود را خارج از چارچوبهای تعریف شده سیاسی به حساب می آورد و از طرف دیگر تندترین انتقادات خود را به رئیس جمهور و نظام جمهوری اسلامی بیان می کند.

محمدرضا شجریان با درآمیختن هنر موسیقی سنتی و آواز با سیاست آن هم از نوع اپوزیسیون خارج نشین ضد انقلاب به ریزش هواداران خود دامن زد، به گونه ای که گفته می شود خیل عظیمی از طرفداران خود را که عموما مردم مذهبی و متدینی بودند که بخاطر قرائت زیبای مناجات ربنا توسط وی، هوادارش شده بودند،  با این مواضع ضد انقلابی و ضد دینی شجریان دست از حمایت او برداشتند و او را در ردیف سایر خواننده های لوس آنجلسی قرار دادند. 

محمدرضا شجریان در روز یکشنبه بیست وسوم خرداد 1389 و به مناسبت سالگرد بیست و دوم خرداد سالگرد شکست فتنه گران از ملت ایران، این بار با شبکه تلویزیونی سیانان به گفت وگو پرداخت و در جلوی دوربین تلویزیون شیطان بزرگ گریه کرد و علیه جمهوری اسلامی ایران مواضع تندتری اتخاذ نمود.

شجریان به سیانان گفت: «در طول 31 سال گذشته حتی یک هفته یا یک روز هم احساس شادی نکردم!»

وی با سیاه نمایی از وضعیت داخلی ایران مردم را اقشاری بدبخت و بیچاره ترسیم کرد که گرفتار رژیم دیکتاتوری شده اند.

شجریان به سیانان گفت: «من هر جای دنیا که میروم و میبینم که مردم خوشحال و شاد هستند دوست دارم، ولی در کشور خودم وقتی می بینم یک زن بدون پشتیبان در کنار خیابان مجبور به سیگارفروشی است ... من این صحنه ها را نمی توانم ببینم.... (و اشک شجریان جاری میشود.)
شجریان در گفت وگو با سیانان، هنر را ابزاری سیاسی علیه حکومتها و خصوصا جمهوری اسلامی ایران می داند و می گوید: «هنر در ذات خود یک نوع اعتراض است، برای همین حکومتها، وقتی هنر پا به عرصه تقابل می گذارد از آن وحشت دارند و میترسند!...»

دامنه مصاحبه های شجریان با رسانه های ضد انقلاب هر روز وسیعتر و گسترده تر می شد تا جایی که پای جناب شجریان حتی به شبکه اس.بی.اس استرالیا هم باز شد و این بار استاد آواز ایران پا را از سیاست هم فراتر نهاد و مستقیما دین ملت مسلمان ایران را نشانه گرفت و خواستار جدایی دین از سیاست شد. همان شعاری که سالهای سال است دشمنان بیرونی و برخی فریب خوردگان داخلی آن را تکرار می کنند.

شجریان در تلویزیون استرالیا گفت: «30 سالی است که مذهب در سیاست وارد شده و حکومت را به دست گرفته و نتیجه بسیار بدی داشته است (!) و همه (!) به این باور رسیده اند که باید دین و مذهب از سیاست جدا شود...»

شجریان در پاسخ به سؤال خبرنگار شبکه تلویزیونی اس.بی.اس استرالیا درباره این که با خواندن آواز دخترش در برابر مردان و ترانه های سیاسی خود آیا قصد دارد با این کارها با جمهوری اسلامی دهن کجی کند، می گوید: «آنها راه خودشان را می روند و می گویند قوانین الهی است و قابل تعویض نیست ... آنها کار خودشان را می کنند و ما هم کار خودمان را می کنیم.»

دیدگاه ها و اظهارنظرهای محمدرضا شجریان علیه دین و مذهب و نظام جمهوری اسلامی و رییس جمهور قانونی در رسانه های ضدانقلاب، آنچنان با آب و تاب تمام پخش می شد که گویی شجریان هنر خود را مدیون غربیهاست. این در حالی است که که اگر زندگی شجریان از آغاز تاکنون را مرور کنیم خواهیم دید که در سالهای آغازین انقلاب اسلامی سال 1357 او در یک منزل استیجاری در یکی از نقاط تهران زندگی می کرد. طبق گفته خودش در گفت وگو با بی بی سی فارسی، برنامه مستند پژواک روزگار - اما اینک او به عنوان یکی از مردان ثروتمند ایرانی محسوب می شود.

کارشناسان امور فرهنگی و هنری معتقدند که شجریان تمامی ثروتهای هنری و مادی و معنوی خود را مدیون انقلاب اسلامی است، چرا که با وقوع انقلاب 1357 بساط بسیاری از خوانندگان کوچه بازاری و سنتی برچیده شده و در واقع میدان فعالیت به دست شجریان و یکی دو نفر دیگر افتاد و صدا و سیما نیز در معرفی او به مردم نقشی بسزا ایفا کرد.

محمد رضا شجریان بعد از لجن پراکنی ها و جنجال سازی های متعددی که علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته بود، وقتی شکست فتنه گران و حمایت قاطع و گسترده مردم ایران از ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی را مشاهده کرد، برای  مدت کوتاهی دست از این نوع سیاه نمایی های کینه توزانه خود برداشت تا برخی از طرفداران سابق وی امیدوار شوند که او احتمالا قرار است تا بار دیگر به آغوش ملت ایران بازگردد و خیانتهای دوران نکبت بار چندین سال اخیر خویش را جبران نماید امّا وی بار دیگر سر از اردوگاه دشمن در آورد.

این خواننده حامی فتنه در حرکتی جدید در تحریریه شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی حاضر شد و با تحریریه این شبکه عکس یادگاری گرفت.

وی در هفته گذشته بدون آن که دلیل حرکتش مشخص باشد در بی‌بی‌سی فارسی حضور پیدا کرد و با کارکنان این شبکه ضدایرانی به خوش و بش پرداخت که برخی کارکنان این شبکه عکس‌های این دیدار را بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.



 پناه‌ فرهاد بهمن از گزارشگران این شبکه در عکسی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده درباره این حضور چنین نوشته است: امروز همه بچه‌های بی‌بی‌سی با شجریان عزیز عکس یادگاری گرفتند و او چه متواضع...

در عكس زير "فائقه آتشین" ملقب به گوگوش و محمدرضا شجریان در کنار هم و دوشادوش هم ديده مي شوند.



در تصویر ذیل محمد رضا شجريان، خواننده حامی فتنه و محبوب این روزهای رسانه های بیگانه و ضدانقلاب، در آغوش يكی از اعضای شبكه ضد انقلابی من و تو ديده مي شود. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۸۱
۱۰۴
دوسش داریم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
این داریم رو خوب اومدی
لطفا احساسات خودتو به بقیه نچسبون هرکس دوسش داشته باشه خودش نظر میده و هرکسم خوشش نیاد تظر مخالف میده
کلا شماها عادت دارین توهم بی شماری داشته باشین
درضمن شجریان 88 برای من مرد
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
انشاء الله خداوند با ایشان محشورتان فرماید.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
تویی که نوشتی من!! یقیانا جای امثال استاد شجریان در اون دنیا بهتر از دروغگویان، متقلبان و ریاکاران مدعی دینداری ست که از دین به عنوان ابزاری برای رسیدن به دنیا و حفظ قدرت و زورگویی به ملت استفاده میکنند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
این یارو کیه مثلا که اینقدر بزرگش میکنین،زیاد هنر کرده باشه داره هفتاد ساله داد میکشه و لا غیر!!!
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
انشاء با ایشان در روز قیامت مشهور می شوید
ایرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
مگر فکر کردی همه مثل بابای تو هستند که بکشند...
حسین
UNITED STATES
۱۰:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
کسی که اسلام رو قبول نداره ربنا خوندش به چه دردی میخوره؟
کسیکه به اسلام توهین کنه یعنی به رب توهین کرده
بابا والا بخدا این آدم به درد لای جرزم نمیخوره
چیکار کرده؟هسته ی اتم رو شکافته؟
دانشمندای ما رو دونه دونه شهید کردن هیشکی صداش در نیومد ، بعد ما میایم میگیم ربنا خونده ؟اصلا مراجعه کنید به سخنرانی امام خامنه ای که تو سال هفتاد فرمودند این مدل قرآن خوندن مناسب نیست
بازم میگم آواز به چه دردی میخوره ؟
شش دانگ نه آقا ششصد دانگ .که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همین موسیقی ای که ما این موسیقی ای که ما این همه ازش طرفداری میکنیم تو دنیا اصلا طرفداری نداره، تو کشور خودمونم که ماشالا دیگه هرکی با ننش دعوا میکنه خواننده میشه،پس وقتی موسیقی سنتی محلی از اعراب نداره ،استادش کی باشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sharmandeh
UNITED STATES
۱۴:۰۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۶۱
۴۷
نکنه این عمله اکره های دشمن دارند برای یک جنگ نیابتی یا فتنه دیگر وارد ایران میشند انشا الله که مسولین حواسشون هست
پاسخ
مایکل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
گل گفتی...
بی خیال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
مسولین اگر راست میگن باید حواسشون به مردم باشه چون تا چند ماه دیگه برای رای گیری بهشون نیاز دارند !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۶۹
۸۸
مرگ یر این خیانتکار وطن فروش
من میخوام این فاسد رو بکشم
اخه مطرب ..... میدونی ما چقدر شهید دادیم انوقت میری یا یه مشت ادم رقاص و فاحشه عکس میندازی کجاست این نیروی انتظامی فرودگاه ؟
پاسخ
مل مل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
آخه کی به این نظر رای منفی داده؟
عزیزم این آقای خواننده رفته بر علیه خواست و رای اکثریت ملت ایران حرف زده و بهش توهین کرده، یعنی به ملت توهین کرده.
اینو متوجه هستی!؟
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
چطور شجریان بره با خانمای بی حجاب عکس یادگاری بندازه عیب نداره؟ ریاکاران دغلباز. مرگ بر فتنه گر
خیاط
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
شما جناب شجریان فعلا.... رو بکشید بالا که جریان ضد دینتون ازش زده بیرون!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
وی با سیاه نمایی از وضعیت داخلی ایران مردم را اقشاری بدبخت و بیچاره ترسیم کرد که گرفتار رژیم دیکتاتوری شده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
اسلام از دست متحجران و تندروهایی مثل شما بیشترین ضربه را می خورد تا آمریکا و اسراییل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۵۳
۲۸
خب... دیگه چه خبر ؟رضا پهلوی هم میاد؟
پاسخ
بچه مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۴۹
۴۴
دیدین وقتی ...... رو نور میندازی روشون
یا چند تاشون رو با دمپایی می زنی یه هو همه در میرن تو سوراخاشون قایم میشن ؟ بعد که حس می کنن سر و صداها خوابیده یه کم یه کم از سوراخا میان بیرون ؟
سرک می کشن یواش یواش برمیگرن سر خرابکاریشون ؟
الان هم اینا از انگلیس و آمریکا یواش یواش دارن برمی گردن.
میدونین چرا ؟
چون فکر میکنن دوره احمدی نژاد تمومه باید بیان که دوباره روزی از نو.

مرد..... حنجره فروش! رفتی اونجا تا تونستی لومبوندی حالا هوای وطن کردی؟.
تو وطن حالیت می شه بیچاره؟

تو یک قرنه که یه سر نمی زنی مشهد .
فقط توی تشییع جنازه مادرت یه روز اومدی مشهد.
تو اصلا میفهمی وطن یعنی چی ؟
ما مشهدیا آدمت کردیم حالا راه افتادی دور دنیا و تهران رو می چری خ انگار نه انگار که وطنت مشهده یا اصلا توی مشهد هم هنرجوهای موسیقی هستن که می تونی یه سراغ ازشون بگیری.

اصلا تو که یه بار فقط یه بار در چهل سال اخیر اومدی مشهد چه حق داری از وطن حرف بزنی؟

برو از ناظریان یاد بگیر بد..... دایم داره موسیقی شهرش رو اعتلا میده و حس وطن دوستی از سروپاش میچکه. سالی 367 روز به محله شون سر میزنه.
اما تو چی ؟
حالا وقتی این کامنت رو به رسوندن گوشِت پاشو بعد از یه قرن بدو بیا مشهد که معلوم بشه تاثیر این کامنت بوده.
دروغگوی ... حنجره فروش.
ضمنا اینم بهت بگم اصلا خوش نیومدی.
عامل بی بی سی.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
باز حنجره شو بفروشه بهتر از مهاجرانی و باقی فتنه گراس که مثل ... شونو میفروشن
حسن
FRANCE
۱۴:۳۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
بچه مشهد چرا داغ کردی؟ما همه مشهدیا دوسش داریم.از ادمهای افراطی طالبانی مثل تو هم متنفریم.پس از طرف بقیه نظر نده. من خودم نماینده تمام مشدیا هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
جناب حسن
شما نماینده ی پرچم جلو استمتی نه ما مشهدیها
پرچم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
بنده خدا اون پرچم به خاطر اینه که جناب حسن حواسش نبوده و با فیلتر شکن وارد شده...آره عزیزم
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
اقای ناشناس این پرچم شاهکار مدیر سایته عزیزم نه من.البته تو مشهدم ساندیس خور مثل تو زیاده.
فرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۵۱
۴۴
ای دوستان ظاهرا دوباره با اومدنشون میخواهند کشور را دچار آشوب کنند حواس همه باید جمع باشه تا فتنه جدیدی شکل نگیره ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
باید این ملعون رو اعدام کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
دهنتو آب بکش ... استاد شجریانو ملعون خطاب میکنی ... خاک بر سرتون...حیف واژه ی ملعون نیست؟؟
مجاهد سایبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۵۱
۴۶
ایشون رو این انقلاب آدمش کرده
بعد داره علیه انقلاب صحبت میکنه
مرگ بر فتنه گر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۴۸
۳۸
هه ! داداشمون انگار به "چیز" خوردن افتاده ها! حالا اومده چی بگه؟ برای یه فتنه دیگه آماده بشه؟! ای رو رو برم!
پاسخ
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
هه! داداشت اومده یه کم برای فتنه بعدی چَه چَه بزنه بره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
نخیر داداشت اومده واسه من که هوادارشم .... تا با ساندیس های شما نوش جان کنم!!
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۳۳
این آقای خواننده رفته بر علیه خواست و رای اکثریت ملت ایران حرف زده و بهش توهین کرده، یعنی به ملت توهین کرده.
با چه رویی برگشته!!!؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
خواست و رای اکثریت مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شبنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۳۴
۳۳
وطن فروشی به کدامین قیمت؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
ای بابا! مگه نمی دونی دلار های وطن فروشی چه مزه ای میده؟؟ گذشتن ازش سخته دیگه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
یعنی از پول اختلاس 3000 میلیاردی هم خوشمزه تره؟!! از پولای سفرهای خانوادگی چطور؟ 3000 میلیاردی رو احمدی نژاد داد دست قوه قضاییه، ولی فتنه گرا طرف رو به کانادا فراری دادند. راست میگن برش گردونن تا مغور بیاد که دست خاندان تکیه گاه زیر نیمکاسه بوده
مادون قرمز دید در تاریکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۱۲
ه.ر می خواهد کارکرد زندان جمهوری اسلامی را برای هوادارانش به ضدش تبدیل کند!
پاسخ
حامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۳۰
از اونجا رونده و از اینجا مونده
پاسخ
حیران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
باز تو حرف زدی...!!!!!!!
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۳۳
۳۰
مرگ بر فتنه گر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
مرگ بر فتنه گر!
فتنه گر کسانی هستند که با ادعای تقلب در انتخابات باعث فتنه در مملکت شدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
با وضعیت امروز جامعه معلوم شد چه کسی فتنه گر بوده
دلارو بگیر اینقدر نره بالا!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۲۷
خداییش اگه حکومت ایران دیکتاتوری بود یه همچین آدمی را به کشور راه میداد؟ کشورهای دیکتاتوری که هیچ کدوم کشور غربی یه همچین ظزفیتی داره که شخص اینچنینی که هرچی دلش خواسته گفته و هر اقدام ذلیلانه ای را انجام بده بعدشم سرش را بگیره بالا و بیاد توکشور.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
تو که پاتو توی حوزه علمیه نذاشتی غلط میکنی راجع به دین و آیین حرف میزنی!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
راه داده تا حالشو بگیره ... مگه نمیدونی !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲۵
۲۶
خداییش اگه انقلاب نبود شجریان اصلا مطرح نبود . مردم ایشون را بزرگش کردند.لعنت بر این غربیها که شجریان را هم از مردم ایران گرفتند. فکر میکردیم شجریان مرد بزرگیه که اسیر غرب نمیشه ولی افسوس. آدمای بزرگ باید بیشتر حواسشون جمع باشه اگرنه بدتر از دیگران خرد میشند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
ما تازه بیشتر فهمیدیم استاد مرد بزرگی ست که حاضر نیست هنرش رو به غیر از دنیای سیاست بازان بفروشه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
هنر مند آنجا میره که قدر هنرش رو بدونند .
محمد و نيما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۳۱
كثيف تر از اين وطن فروش نديدم
اين فرد رو مردم بزرگش كردن بعد بابي بي سي برعليه اين مردم حرف مي زد
شرمت باد شجريان
چطور رو داشتي و برگشتي
پاسخ
ناشناس
AUSTRIA
۱۱:۴۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۱۴
ba salam !
ma shanidim ke aghi shgarian dar kharege keshvar goda az mosahebehaash yek vajhe moshtarak ba moosh dashte va an ham inke hardui inha donbale surakh migashtand.khak bar sarash.
پاسخ
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲۴
۳۲
این آشغال ضد انقلاب فکر کرده بود انقلاب ما با 300000 شهید جای خودشو به یه رژیم طاغوتی میده.
اگه مصلحت نگریا نبود الآن 5 6 سال زندان باید میرفت.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
راستی 300000 گفتی یاد اختلاس 3000000000000 افتادم!! از بچه های بابصیرت اختلاسگر چه خبر؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۵۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
واقعا زدی تو خال
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
در جواب ناشناس در جریان بچه های اختلاسگر 4 نفر اعدامی و چند نفر حبس ابدی هستن حکمی که تو هیچ کشور غربی نمیتونی پیدا کنی حالا بهمن بگو تو ایران با اختلاس شدید تر برخورد میشه یا غرب؟
هشترود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
ناشناس عزیز انگار تصمیم گرفته همه بی شرمیهای دنیا رو با اختلاس سه هزار میلیاردی توجیه کنه.اختلاس هم یه پرونده قضائیه که ربطی به بی شرمیهای بقیه نداره.
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
اختلاس که توش به شدت با مجرما برخورد شده چند نفر اعدامی و حبس ابدی داشته که به قول حمید تو غرب عمرا اینجوری برخورد کنن چه ربطی به 300000 شهید داره؟!!!!!واقعا تو این روزا عقل کم پیدا میشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
بگو ببینم چقدر از این پول به جیب مردم بر خواهد گشت معلومه هیچی اونا عشق و حالشو بردند عوامل اصلی هم که سر جاشون هستند فقط کلی وقت مردم و دادگاه گرفته شد و کلی کاغذ با این گرانی کاغذ از بیت المال هزینه شد !!!!!
هشترود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۳۵
۳۱
صداش خوبه ولی حیف عقلش کمه.
فقط به درد آواز میخوره دیگه هیچ.
پاسخ
lمسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۲۹
30سال صداش رو گوش کردم و لذت بردم حالا برای خودم متاسفم
لذت من هم برای موسیقی اصیل ایرانی بود
مرگ بر دین فروش که اسلام رو هم به بازی گرفت
باید بعد از بیداد میشناختیمش
پاسخ
خاک درگه اهل هنر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲۷
۲۱
استاد شجریان، بی نظیر و جاودانه هستند و مانند گوگوش و داریوش در خوانندگی مطمئناً ایشان نیز در تاریخ آواز این سرزمین جاودانه باقی خواهند ماند. بدون شک مصاحبه های سیاسی شجریان نیز به مذاق نان به نرخ روز خورها و مدعیان دین خوش نمی آید.
بالاخره در بین 75 میلیون جمعیت ایران چند تا آدم بی ادب و فحاش که حالا ادعای وطن دوستی و دینداری هم می کنند پیدا می شه که از ایشون دفاع کنه از حافظ کمک می گیرم و خطاب به استاد شجریان عزیز عرض می کنم:
برو این دام جای دگر نه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
ایضاله:
من از آن گذشتم ای دوست که بشنوم نصیحت
برو ای فقیه و با ما مفروش پارسایی
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۲۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۳۶
۲۹
دوستش نداریم
پاسخ
مبين
NETHERLANDS
۱۸:۲۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۱۲
ايشان اون جايگاه قبلي خود را در بين مردم ايران ندارند بهتر است باز هم به آن سوي آبها بروند و در كنار دوستان شيطنيشان باشند
مارا به خوبي تو اميدي نيست
بس شر مرسن استاد شجريان
پاسخ
هشترود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
مبین جان من هم خیلی با صدای ایشان انس گرفته بودم اکنون نیز گوش می کنم ولی چون پایبند اصول دین و جمهوری اسلامی هستیم و اصول نیز شوخی بردار نیست از لحاظ دینی و سیاسی ایشان مطرود می باشند ولی هنرمنده.
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۶
درود بر استاد عزيز.دلمون برات تنگ شده بود.تو تظاهرات 88ايشون هم از دولت انتقاد كرد و هم بچه ها رو به ريخت و باش تشويق میكرد.---
تفنگت را زمين بگذار،كه من بيزارم از كشتار
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۳۰
متاسفم برای نون به نرخ روز خوز ها .استاد بزرگ محمدرضا شجریان سرور همه ی ماست شما زوده بفهمین آزادی بیان یعنی چه رادیالی ها
پاسخ
منتقد عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
عباس جون ! از اسمت خجالت بکش . ضمنا آزادی بیانتون رو هم در جریان اهانت به پیامبر اعظم صلی ا... علیه و آله دیدیم . اللهم اهدنا من عندک
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۸
۹
هر چی باشه استاد شجریان مثل شما اهل ریا و دروغ نیست!! و الحمدلله سرمایه خدادادیشو تقدیم رسانه های بیگانه کرد و خرج جمهوری اسلامی نکرد!!
پاسخ
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۴
۳
دوستان کفن پوش! یاران خیلی متدین!عزیزان خیلی باسواد!
واقعاً و انصافاً ، خداییش اگر تاریخ و زمانه چیز دیگری غیر از تهمت و فحش و ناسزای شماها را در باره ی استاد شجریان ثابت کرد، با شرمندگی و مدیونی خود نسبت به ایشان و وجدان خود و ملت ایران چه خواهید کرد؟میدانم که ایشان در تلویزیون های بیگانه دست به خودسوزی شخصیتی زده است اما شاید برگردد نباید ناامید بود
پاسخ
حسین
INDIA
۰۸:۴۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۹
۶
ای ازادی بیان,اگه ناموست بهت پشت کنه و بره با نامحرم بچرخه هنوزم میگه ازادی بیان؟؟؟
پاسخ
دارایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۶
۱۲
نظر استاد در مورد همجنسبازا چیه ؟این مدشده هر کی میره خارج باید یا همجنسباز باشه یا طرفدار اونا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
اگه توازهمجنس بازی خوشت میاد خب برو انجام بده منتظر تایید استاد نباش
ایشان شانشان توی این سطح نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۱۰
این عجوزه بهتر بود بیشتر در خدمت اربابان خود باشد ولی بامدن احتمالا توجیه شده برای فتنه دیگر فعالیت کند لعنت برهرچه وطن فروش وفتنه
پاسخ
ذات الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۹
این سرمایه از دست رفته ایران است قدرش را بدانید.
پاسخ
وهاب
UNITED STATES
۱۱:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
شجریان استاد چیره دست آواز است.قبول....ولی دوستان اول حق را بشناسید بعد اهل حق را....شجریان خواننده درباری است . مخالف است با اسلام و تمام شهیدان و تمام آرمانها..به عقیده بنده هیزم جهنم شجریان نشوید....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۱۱
اين ....مزدور را چرا به ايران راه ميدهيد ؟ براي هركس ميخواند همان جا زندگي كند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۶
۵
ایشان ایرانی هستند(هرچند گناهکار) حق دارند در کشور خود زندگی کنند تازه کنترلش راحت تر است اضافه صحبت نکنید!.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۹
۴
بزودی چوب خط شماها هم پرمیشه عزیزان من ..
پاسخ
سيد
KUWAIT
۱۳:۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۸
۹
استاد شجريان هميشه در قلب ما کارمندان بی بی سی باقي است و نبايد با اين سياه بازي ها او را از مردم دور كرد.
درود بر شجريان و دوستانش
پاسخ
هشترود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
خوش به حالتون کارمندان بی بی سی البته چند روز دنیا وای به حالتون در سرای باقی آخرت از ته دل برای شما متاسفم به خدا از سر دلسوزی میگم برگردید به آیین محمد(ص) تا رستگار شوید.
nader
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۱۲
یواشکی زنده باد استاد شجریان.
پاسخ
اكبري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۸
۱۶
انشاالله نفش سان بندبيايد
پاسخ
اکبری 2
FRANCE
۱۴:۴۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
نفس خودت بند بیاد
اصغری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
فعلا که با صدای دشمن شادکن اش نفس خیلی از ملت رو بند آورده!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۵
۲
چرا اینقدر پرت میگین...توهم زدین
پاسخ
قلب من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۶
۶
درود وسلام بر استاد شجریان مردم دار و مردم دوست. هرچند زیر سوال بردن 1400 تشیع از سوی استاد رو نمیشه مردم داری قلمداد کرد
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۷
۷
چه فرقی میکنه بیرون باشه یا داخل به قولی ( در فیلم خدا حافظ رفیق ) این انقلاب بزرگتر از اونی است که با شعار چندتا روشنفکر ازیک طرف و چندتا چماقدار از اونطرف خدشه ببینه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۶
همش که سانسور میکنی ولی بازم من نظر میدم .... میخوای منتشر کن میخوای نکن .... کار هر کسی نیست در مورد این استاد بزرگ قضاوت کنه .... ما ایرانی ها عادت داریم فقط آدمهای دروغگو و بعبارتی نون به نرخ روز رو دوست داشته باشیم از بس عقلمون تو چشمامونه ... بعضی از ترانه های شجریان که قبل انقلاب بندری میخوند الان خیلی کمیاب و نابه ... لیاقتتون همینه که این افراد رو دوست داشته باشید افرادی متظاهر و دروغگو که برای امام حسین (ع) میلیونی دستمزد میگیرن .... در مورد استاد قضاوت نکنید ... استاد شجریان در موسیقی ایرانی حرفهای زیادی برای گفتن داره ... درود بر استاد شجــــــــــــــــــــــــــــــریان ... دوستتت داریم
پاسخ
هم وطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
درود بر استاد بی نظیر که مجسمه اخلاق وادی وبزرگواری است نحوه نوشتن نظر اقیان معترض نشان از شخصیت شان است که ه اعجوبه ای هستند ایشان افتخار بی بی سی ویکی از نخبه های فرهنگی کشور عزیزمان هستند .ما همیشه ان طوری هستیم وقتی نمی توانیم کسی را بفهیم یا می کشیم یا طردش می کنیم .درود بر استاد شجریان قدم بر چشم من گذاشتی ای منادی عرفان VOA ای بلبل خوش صدای عالم رسانه های غربی. با صدای ملکوتی وبی ریای تو بر روی آنتن ماهواره ها من عوالم معنا را گشته ام.
bande khoda
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۷
۷
خدارو شکر که شجریان موضع شو مشخص کرد و سکولار بودنشو فریاد میزنه. ولی بدونید استاد شما از منفورترین ها نزد خداوندید.
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۵
۶
همیشه در طول تاریخ هنرمندان هر عصر مورد توجه دشمنان بودند و نه اینکه فقط در دلهای مردم عادی مورد توجه بودند , هستند و خواهند بود , شماها که از شجریان کورکوانه دفاع میکنید آیا هیچگونه اشتباهی در زندگی نداشتید , حق الناس به گردنتان نیست , دروغ نمیگویید , تهمت نمیزنیدو.... شجریان گفته بهتر است دین از سیاست جدا باشد؟؟ این را که با بی حجابی زن و دخترانش نشان داده اما این نتیجه عملکرد اشتباه مسئولان نالایق نیست که 33 سال اب به اسیاب این اقا ریختند؟ 33 سال فضا را برایش طوری مهیا کردند تا اکنون پولش از پارو بالا برود بعد هوادارانش راست راست در روی ملت بایستند و بگویند شجریان اگر پولی هم در آورده از حنجره اش درآورده از گلوی مردم مستضعف که بیرون نیاورده. بیایید کمی هم در قضاوتهایمان منصف باشیم تا آیندگان درباره ما قضاوت درستی داشته باشند. ما نه به ربنای شجریان نیاز داریم و نه با جدایی دین از سیاستش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۴
۶
شجریان استاد اواز ایران بود.یادمون نرفته که با کیا عکس انداخته.این نون به نرخ روز ها یادشون رفته پخش ربناشون از رسانه ملی باعث میشد خیلی از مردم هم در ماه رمضان در زمان افطار یه حس عرفانی بهشون دست بده. آهای فتنه گرا شما برید با مطرب خودتان حال کنید ما هم با با اسلام و انقلاب خودمان.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۶
۳
متاسفانه درتاریخ هم ثابت شده که دشمنان از راه هموطنان به کشور ما آسیب زده اند.
بدبختانه ما هیچ وقت از تاریخ درس نمی گیریم.
وهمیشه هم نقش انگلیس در این ماجراها پررنگ بوده.
ضمنا از اینکه یه عده با احکام صریح الهی مخالفت می کنند یعنی فکر می کنند واقعا از خدا بیشتر حالیشونه؟
استغفرالله
پاسخ
جریان بیچاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۳
۵
این که همیشه رای مردمو بالاترین رای می دونه اگه تو قوم لوط هم بود رای مردمو بالاتر از رای خدا می دونست
این بیچاره هیچی حالیش نیست خائن
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۸
۷
مرگ بر فتنه گران كثيف
چرا كسي رو كه به اسلام و جمهوري اسلامي توهين كرده بازداشت نميكنيد ؟
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۹
۱۰
ای شجریان اگر همه مردم ایران امید تو باشند ولی بدان که من ایرانی به تو هیچ امیدی ندارم
پاسخ
محمود
FRANCE
۱۴:۴۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
به جهنم که امید نداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
مگه تو همه ایران هستی !!!؟؟؟ دیکتاتور
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۴
۹
الهی کوربشه چشم حسودان استاد...تاایران وایرانی زنده است صدای استادآرام بخش محافل بیگانه است%%%
پاسخ
حاجي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۸
۵
به قول هشت رود عقلش كمه وفقط صداش خوبه آن هم در چمن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۴
۹
سرمایه ملی بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
سرمایه ملی بود !!
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
سرمايه صادرات بود
ببخشيد سرمايه كشاورزي بود
نه نه سامان بود
وام مضاربه اي هم نيست
شجر زقوم است
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۷
فتنه کجا بود شمام خودتونو مسخره کردین؟
فتنه جریان انحرافی.....
خیلی هنر داشتین دست به میرحسین میزدین
این سیاسی بازیا فقط واسه حضور مردم تو انتخابات بوده همه هم پشت پرده با هم خوبن.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۸
۷
صدای شجریان معراج صدای یک انسان واستاد بی بدیلی است باصداش خوگرفتیم حالا که زوایای شخصیتی وافکارش برامون مشخص شده وانحراف فکریش به کاواره خونی مثل گوگو ش رسیده دلم براش متاسفم کاش خدا این صدا واستعدادو به این بدبخت نمیداد
پاسخ
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۵
۷
برای ایران مایه تاسف است هر کی هر کاری دوست داشته باشد میکند چون قانون نداریم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۴
متاسفم
این شخص زحمتکش باید مورد توهین یک عده انسانهایی بشه که ماهیت خودشون رو نمی شناسند
استاد فتنه افرادی هستند که نابود شدن عده ای از مردم را که بخاطر تورم لحظه ای بوجود اومده نمیبینن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۵
آقای مدیر که مطلب می نویسی بعد خودت در مورد مطلبت با نامهای مختلف نظر میدی حداقل ادبیاتتو عوض کن معلوم نشه تو که نمی فهمی هنر یعنی چی و هنرمند یعنی کی به اسطوره های این کشور به این سادگی جسارت و بی حرمتی می کنی خاک بر سرتان
پاسخ
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۵
۴
نگفته چرابرگشته چراتومهد هنر و فرهنگ نموند؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۶
۵
گم شدی آوازه خوان پیر ما
گم شدی آخر به زیر دست و پا
کرد بیگانه تو را ابزار خویش
خود شدی تا نور حق دیوار خویش
ربنایت چون خودت از یاد رفت
خیل شاگردان، هلا! استاد رفت
رفته‌ای از پیش ماها دور حیف
در سر پیری شدی مغرور حیف
مطرب عهد شبابم بوده‌ای
مزه نان و کبابم بوده‌ای
خوب می‌خواندی صدایت خوب بود
بعد تاج اصفهان مطلوب بود
می‏زدی چه چه برای شیخ و شاب
با نوای تار و تنبور و رباب
هست ساز اینک ولی آواز نیست
یک در گوشی به سویت باز نیست
تا نپیوندی عزیزم بر زوال
کاشکی بودی مرید اعتدال
مکر آمریکا تو را منفور کرد
زرق و برق غرب چشمت کور کرد
چونکه پیراهن دو تا شد بد شدی
مثل آن مطرب که بد می‌زد شدی
«سایه»ات فرموده بود آوازه‌خوان
که مرید پیردل باش و بمان
لیک ‌ای مطرب دریغا که غرور
کرد از مردم تو را صد سال دور
وقت پیری ناز کردی با همه
ناز را آغاز کردی با همه
ناز کم کن سوی ملت باز گرد
کم بگو ازیأس ای استاد زرد»
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
گم نخواهد شد صدای ِ ناز من
چونکه از دل می رسد آواز من
این نه آواز من و ساز من است
این صدای سالهای میهن است
ربنا خواندم که ملت روزه بود
روزه ی دل بود و غمها می فزود
من صدای شادی این مردمم
من خود آزادی این مردمم
حیف عمری را که جهل آمد پدید
حیف ملت رنگ آزادی ندید
من نه پیرم آنچه را گفتی حسود
پیر راهم دان به هر بود و نبود
مطربم خواندی عزیزا ، جاهلی
جاهلی؟ نه ،نه ،بلکه عاملی
تاج را قدرش شناسی بی خرد
ای که خواندی ملتی را رنگ زرد؟
ملتی را گر ندیدی . مرده ای
چوب رب را بی صدا تو خورده ای
این نشان است تا روی رو به زوال
هرکه شد خارج ز مرز اهتدال
قدر "سایه" می شناسی ای عدو؟
او که هجرت کرد از رفته بر او
سایه خورشید است در این آسمان
گرچه گفته است او مرا آوازه خوان
خانه ی من شد دل پیر و جوان
معبد عشاق دل شد آستان
من غرور خود ز ملت یافتم
نی به زر یا زور قدری یافتم
ناز را بازار ملت می خرد
ملتی نامم به عزت می برد
من اگر خاشاک باشم بهتر است
بهتر از آنکس که مخدوم زر است
خادمش افسوس نادان است و بس
کی شناسد فرق زر با جمله خس
من اگر پیرم ولی مستغنیم
بی نیاز احترامم ،دون نیم
گوشه گوشه ،نام من آواز شد
آگهی شعرت به کین ،همساز شد
جاهلا! زین بیش تو یاوه مگو
رو ره عشق مرا ای دل بپو
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۶
۱۳
فورا وی را بگیرید و اعدامش نمایید.!!!!!!!!
اصلا چه معنی داره کسی دست در دست دشمن و رسانه هاش مخالف با دین و آیین مردم کشورش باشه؟
پاسخ
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۶
۹
برگشته برا خس و خاشاک باقی مونده از فتنه 88 آواز بخونه منتهی این دفعه در دستگاه ابوعطا!!!
پاسخ
بیتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
چقدر بحث می کنید؟شجریان استاد مسلم آواز بوده و شکی نیست.ولی اینکه از خودش وارزش هاش هم دور شده مسلمه.همه اشتباهاتی کرده ایم و بعضیا اشتباهاتشون بزرگتره.ولی حالا که به آغوش وطنش جایی که بهش پر و بال داده برگشته بجای اینکه از خودمون برونیمش تا دشمن هم بشیم کمکش کنیم که همونی بشه که بوده و باید .ما همه باید دلمون واسه اعتلای ایران و هر ایرانی متعهد بتپد...
پاسخ
هشترود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
بیتا جون خیلی خوشم اومد از نظر خوبت.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
تا قبل ار فتنه 88 هم شجریان و هم موسوی و زهره کاظمی(زهرا رهنورد) رو دوست شدم اما بعد ار فتنه 88 ازشون متنفرم و از خدا میخوام عذاب خودشو به این نامردها که هرچی دارن از نظام جمهوری اسلا می هست و اگر این نظام نبود معلوم نبود اینها کجا بودن نازل کنه و اینها رو هر چی بیشتر خوار و ذلیل کنه به حق ال محمد علیهم السلام.و از طرفی خدا روباید شکر کنم که فتنه 88 باعث شد چهره پلید اینها برای ما روشن بشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۷
۱
واي به حال همتون. به جاي اينكه فكر بدبختي مردم باشيد اين حرفا را ميزنيد؟ به جاي اين حرفا يه كم چشاتونا باز كنيد. به خدا اين نماز روزه هايي كه ميگيريد هيچ كدومش قبول نيست همه فكرو ذهنتون شده حكومت. آخه تا وقتي مردم نباشند حكومتي هم هست؟ حكومتا مردم بهش قدرت ميدهند.
با اين گراني ها اين دشمن نيست كه فتنه به كار ميكنه. به خدا بياييد تو جامعه ببينيد مردم واسه انخابات سال آينده چي ميگند؟ من كسي هستم كه دستم سال 88 تو فتنه واسه دفاع از كشورم و دينم شكست ولي الان ديگه به خودم ميگم اگه اون اتفاقات بيفته مگه ديوانه ام دوباره برم جلو؟ خوب يكي جواب منا بده دشمن اين بلا را سر من آورده يا بعضي همين مسئولان كه به نا حق سر كارند . از كارشون سر در نميارند و تصميمات غلط ميگيرند؟ حالا همه حواستون به دشمن باشه و از مردم غافل بشيد
پاسخ
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
تصمیمات غلط در کار نیست عده ای با کارشکنی مشکلات را بوجود می آورند و می خواهند ثابت کنند که مسئولان ناحق اند در زمان امامت مولا علی هم نفوذی های از طرف معاویه لعین در قلمرو مولا اخلال می کردند و عامه مردم هم فکر می کردند کار مسئولانی است که از طرف امام علی سر کارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
نفست حقه برادر
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
استاد هستند این چه حرفیه قدمش روی چشم هر ایرانی. رفته با دشمن همکاسه شده روی آنتن.؟ خب بشه...صداش که خوشکله...ماااااااهه. خدایی مهم نیست که راجب به دین چی میگه....مهم اینه که نااااااااااز میخونه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
خداهمه تاآخرین روزحفظ فرماید.
پاسخ
ساندیس خور
FRANCE
۲۳:۳۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
استاد تنها گناهت اینکه ساندیس مجانی نمی خوری و اختلاس 3000میلیاردی نمی کنی.ضمنا اقای مدیر سایت پرچم انگلیسو از طرف خودت نزن.
پاسخ
ساندیس خور
FRANCE
۲۳:۳۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۳
۴
استاد تنها گناهت اینکه ساندیس مجانی نمی خوری و اختلاس 3000میلیاردی نمی کنی.ضمنا اقای مدیر سایت پرچم انگلیسو از طرف خودت نزن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
حالا چی شد که تو این دوره همه اینا دارند با هم میاند . برنامه ریزشون کیه .ما نمیخوایم جایگاه استاد را پایین تصور کنیم ولی همزمان اومدنش با بعضیها نشونه چیه.اگه با مردم مونده بود تو فرودگاه هزاران آدم برای استقبالش میرفت ولی حالا چی ؟
هرکی از مردم جداشد کم کم میره تو هلاکت
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۰۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۲
۳
خاک بر سرش
پاسخ
حسین
UNITED STATES
۱۱:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۴
۳
من نمیدونم این آدم چه گلی به سر ما زده
به قول دوستمون 70ساله داره داد میکشه
جمع کنید این تعصبای الکی رو بخاطر یه مطربه احمق ساده لوح
پاسخ
حسین
UNITED STATES
۱۱:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۲
۴
من نمیدونم این آدم چه گلی به سر ما زده
به قول دوستمون 70ساله داره داد میکشه
جمع کنید این تعصبای الکی رو بخاطر یه مطربه احمق ساده لوح
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۴
۲
به نظر شما اين آقا براي كشور مهم تر است يا يك دانشمند و محقق بي پيرايه و ساده كه روز و شب نداره تا قدمي برداره براي اعتلاي كشور (و در آخر هم به خاطر خدمتي كه به كشور مي كنه به دست زورگويان عالم به شهادت مي رسه). مثلا اين اقا بياد هفتاد سال ديگه هم به قول شما با شش دانگ صدا بخونه چه فايده اي براي ايران داره.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
واقعا خیلی از مرحله پرتی . به روانشناس خودتت را نشان بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
دیوانه ، هر چیز رو که باهم مقایسه نمی کنند یعنی تو فرق هنر و علم را نمی دانی !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شناس
FRANCE
۱۲:۰۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
لطفا یک نظر سنجی کنید ببینید موسیقی های صدا وسیما رو بیشتر مردم گوش میکنند یا موسیقی هایی که وزارت ارشاد بنا به خواست خودش غیر مجاز اعلام کرده؟از بس زدین تو سر مردم دیگه همه اعتمادشونو از دست دادن.مردم استاد معین.ابی.هایده.مهستی.حمیرا.حبیب.ستار.داریوش.امید و... دوست دارند تا خوننده های تازه به دوران رسیده ی صدا و سیما رو.
پاسخ
سارا
FRANCE
۱۳:۰۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۴
درود بر احمدی نژاد قهرمان که برای مردم آسایش فراهم کرد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
خاک بر سرت اینه آسایش؟ دلار3450 تومان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
چوب خدا صدا ندارد0
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۴
درود بر کسی که در جواب شجریان . که گفت تفنگت را زمین بگذار، فرمود «سه تارت را زمین بگذار» . این شعر یعنی عشق و ازادی معنوی
پس از این دیگر به اهنگهای اصیل استاد گوش ندین .
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
با نعمت خدا بر علیه خدا عجب موجودیه این انسان
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
متاسفم برای آنهایی که از هر که خوششان نیامد طوری ترور شخصیتش میکنند و هزاران انگ ناروا به او میزنند که انگار هیچ وقت از مادر زاده نشده است . کی گفته شجریان به نفع فتنه گرا رفته توی خیابون؟ کی گفته شجریان رفته توی بی بی سی ضد شیعه و نظام حرف زده؟ اینا همه حرف مفته. رمضان ما با ربنای استاد هنگام افطار لذت دیگری داشت همراه با زولبیا و بامیه. ای جانم استاد شیرین صدا.
پاسخ
محمدحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
من از دولت وقت راضی نیستم،‌سنگ کسی رو به سینه نمی زنم، اما از آدمای وطن فروشی مث این آقا حالم بهم میخوره ...

ناهاتو ایران می‌خوری،‌ آروغشو اونور میزنی؟!
بدبختی هات تو ایران بودی بدبخت، ایرانیا بزرگت کردن، حالا خوش‌گذرونی هاتو رفتی پیش بر و بچه های اونور؟!

بهترین هم که باشی نمی خواهیمت وطن فروش!!
پاسخ
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
با سلام شجریان به خطر اینکه عاق پدرش شده به این مصیبت ها دچار شده و خودش هم نمی فهمد.
پاسخ
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
لطفا یک نظر سنجی کنید ببینید موسیقی های صدا وسیما رو بیشتر مردم گوش میکنند یا موسیقی هایی که وزارت ارشاد بنا به خواست خودش غیر مجاز اعلام کرده؟از بس زدین تو سر مردم دیگه همه اعتمادشونو از دست دادن.مردم استاد معین.ابی.هایده.مهستی.حمیرا.حبیب.ستار.داریوش.امید و... دوست دارند تا خوننده های تازه به دوران رسیده ی صدا و سیما رو.
پاسخ
هنر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
.... درد ملت بخورد به
جانت.مرگ بر خواننده فتنه گر زمان.درود بر موسیقی حقیقی سنتی ایران.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها