کد خبر: ۸۱۷۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: بوکسورهای المپیکی با دیگر نفرات برای ما فرقی ندارند و همه باید در انتخابی تیم ملی شرکت کنند.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: تا آنجا که من اطلاع دارم رضا مهدی‌پور نایب رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه از سمت خود برکنار نشده است و گویا استعفای خود را اعلام کرده است. البته در مورد استعفای خود بارها به من گفته بود که دیگر نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: گویا طی چند روز گذشته مسئولان هیئت بوکس استان کرمانشاه مجمعی را برگزار کردند و در مورد استعفای مهدی پور تصمیم گرفتند.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا 4 بوکسور المپیکی نیز باید در مسابقات انتخابی تیم ملی که 20 مهرماه برگزار خواهد شد شرکت کنند یا خیر، گفت: تمام نفرات باید در انتخابی تیم ملی حضور داشته باشند و اگر کسی در روز مسابقات حضور نداشته باشد به او اجازه حضور در اردوهای تیم ملی را نمی‌دهیم. احسان روزبهانی و دیگر نفرات المپیکی با کسی دیگر برای ما فرقی ندارند، آنها کاری نکرده‌اند‌ که فقط المپیک رفته‌اند ما نمی‌توانیم حق دیگر ورزشکاران را نادیده بگیریم.

وی تاکید کرد: معتقدم شاید نفراتی هستند که بتوانند روز انتخابی تیم ملی مقابل نفرات المپیکی قرار بگیرند و با این حساب هر کسی که دلش می‌خواهد در اردو‌های تیم ملی حضور داشته باشد باید در انتخابی روز 20 مهرماه شرکت کند.

وی در پایان گفت: انتخابی تیم ملی قرار است در اهواز برگزار شود و پس از اینکه نفرات انتخاب شدند ما هم پس از آن تصمیم می‌گیریم که چه کسی سرمربی تیم ملی شود. البته هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که از مربی ایرانی یا خارجی برای هدایت تیم ملی استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها