کد خبر: ۸۱۷۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
من به باشگاهی آمده ام که انتظارات زیاد است و تمام سعی خودم را می کنم تا انتظارات برآورده شود
Ghasem Dehnavi
ok

سایت گل- قاسم دهنوی که ظاهرا با گلزنی مقابل گهر شرایط خوبی در تراکتورسازی پیدا کرده  با اشاره به برد اخیر تیمش می گوید: فکر نمی کردیم با این نتیجه بازی به پایان برسد .خوشحالیم که توانستیم با یک بازی تماشاگر پسند دل هوادارانمان را شاد کنیم .گهر هم تیم خوبی بود. شرایطی که تیم گهر در این چند هفته داشت هم بی تأثیر در روند بازی نبود.

هافبک تراکتورسازی درباره خودش وگلی که زد می گوید: من ملی پوش بودم و دوست دارم تمام تلاشم را بکنم تا دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی برگردم .همچنین من به باشگاهی آمده ام که انتظارات زیاد است و تمام سعی خودم را می کنم تا انتظارات برآورده شود . تماشاگران  هم منتظر بازی های خوب از کل تیم باشند.


 دهنوی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل فجر هم اینگونه نظر می دهد: فجر تیم خوبی است اما ما هم بی تجربه نیستیم .بازی سختی پیش رو داریم با روحیه خوب به استقبال تیم فجر می رویم .ان شاءالله دست پر از میدان خارج شویم و امیدوارم هواداران ما را در شیراز تنها نگذارند.

 این بازیکن ملی پوش مصاحبه اخیر خود با یکی از روزنامه های ورزشی که درآن گفته بود فکر نمی کرده تونی اولیویرا اینقدر ضعیف تر از کی روش باشد را تکذیب کرده و می گوید: چنین حرفی نیست.من یک سال قرارداد دارم و با تمام قدرت در این تیم بازی خواهم کرد و چون من قبل از این که به تیم تراکتورسازی بپیوندم قرار بود به یک تیم دیگر بروم به همین دلیل با من دشمنی می کنند و سعی دارند برای من که دور از حاشیه هستم حاشیه سازی بکنند و من این صحبت ها را تکذیب می کنم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها