کد خبر: ۸۱۷۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
آقاي قلعه‌نويي هم به اندازه كافي تجربه دارد و وقتي مي‌گويد استقلال قهرمان مي‌شود حتما اين اتفاق خواهد افتاد
فابیو جانواریو
ok

سایت گل- فابیو جانواریو هافبک برزیلی استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان امیدوار است که تیمش 3 امتیاز را گرفته و وارد کورس قهرمانی شود.

جانواريو در مورد اين بازي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« ما در بازي‌هاي گذشته امتيازهاي حساسي را در بازي‌هاي خانگي از دست داديم و حالا براي جبران بايد در بازي‌هاي بيرون از خانه دنبال برد باشيم. بازي با صنعت نفت آبادان آسان نيست و آنها خيلي خوب در زمين خودشان فوتبال بازي مي‌كنند ولي ما بايد اين تيم را ببريم تا به طور جدي وارد كورس قهرماني شويم. پيش بيني نتيجه سخت است ولي فقط دنبال 3 امتياز هستيم.»


استقلال هنوز از لحاظ سبك بازي توقع هوادارانش را برآورده نكرده و اين در حالي است كه قلعه‌نويي گفته تيمش قهرمان مي‌شود. جانواريو در اين خصوص می‌گوید:« ما هم نمي‌خواهيم واقعيت‌ها را كتمان كنيم. بازيكنان و كادرفني استقلال هنوز از بازي‌هاي اين تيم راضي نيستند ولي زمان زيادي تا پايان ليگ باقي مانده و مطمئن باشيد ما به زودي به همان تيمي تبديل مي‌شويم كه هواداران مي‌خواهند.آقاي قلعه‌نويي هم به اندازه كافي تجربه دارد و وقتي مي‌گويد استقلال قهرمان مي‌شود حتما اين اتفاق خواهد افتاد.»

جانواريو منتظر بازگشت مجتبي جباري است و قلعه‌نويي هم در مصاحبه‌هاي خود در اين خصوص صحبت كرده است. فابيو در اين مورد مي‌گويد:« مجتبي يك بازيكن باهوش و فوق‌العاده است كه وقتي در خط هافبك قرار مي‌گيرد نظم خاصي به بازي مي‌دهد. او بازيكن خوبي است و همه ما بي‌صبرانه در انتظار بازگشت مجتبي هستيم و اميدواريم او خيلي زود به تركيب استقلال ملحق شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها