کد خبر: ۸۱۵۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به تهیه نامه علیه کفاشیان گفت: اگر احساس کنم باشگاه یا فردی قصد تسویه حساب با فدراسیون فوتبال را دارد امضایم را پس می‌گیرم.

منصور قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به تهیه نامه از سوی باشگاه استیل آذین علیه علی کفاشیان و فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: متن نامه‌ای که امضا کردم این بود که به دلیل تاخیر در برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، سریع‌تر برای تشکیل مجمع اقدام کنیم و در آن جلسه اگر فرد یا مدیری ابهام یا سوالی در مورد مسایل فدراسیون دارد بپرسد زیرا قرار بود سه ماه بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال مجمع عمومی تشکیل شود.

وی ادامه داد: اکنون 5 ماه از انتخابات فدراسیون فوتبال می‌گذرد و هنوز مجمع برگزار نشده و برخی کمیته‌ها که حساسیت بیشتری دارند با سرپرست اداره می‌شوند  در حالی که باید رئیس داشته باشند تا در امور اجرایی بتواند با قدرت کار کنند. فردی مثل بهروان که بسیار برای فوتبال زحمت می‌کشد باید حکم قطعی بگیرد.

قنبرزاده تاکید کرد: هدف از امضای آن نامه استیضاح علی کفاشیان نبود. او منتخب اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال است. من هم به مدیریت فدراسیون انتقاد‌هایی دارم و هیچ سازمان و فدراسیونی هم مدعی نیست که کارش بدون نقص و ایراد انجام می‌شود اما هدف استیضاح کفاشیان نبود. به عنوان یکی از اعضای مجمع یک هفته قبل از انتخابات اعلام کردم کفاشیان بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است و این معنایش آن نیست که انتقادی نسبت به فدراسیون کنونی ندارم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به تسویه‌ حساب باشگاهی یا شخصی با فدراسیون فوتبال گفت: اگر احساس کنم باشگاه،  شخص یا جریانی به دنبال تسویه حساب با فدراسیون فوتبال است امضایم را پس می‌گیرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها