کد خبر: ۸۱۵۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
 استقلالي‌ها بر اين باورند كه آخرين مصاحبه فرهاد مجيدي به نوعي مشكلاتي را براي اين تيم ايجاد كرده است. هرچند مجيدي از جمله بازيكنان محبوب استقلال به حساب مي‌آيد اما از نگاه خود استقلالي‌ها در اين برهه با مصاحبه‌هايش مشكل‌ساز شده است.

به گزارش رجانیوز، بعد از اينكه فرهاد آن مصاحبه را انجام داد تعدادي از ليدرهاي باشگاه استقلال به دفتر فتح‌ا...‌زاده رفتند و پيرامون اين موضوع با مديرعامل باشگاه استقلال حرف‌هايي زدند. در اين گفت‌وگو فتح‌ا...‌زاده درباره اينكه چرا قلعه‌نويي، مجيدي را براي تيم فصل بعد خود انتخاب نكرده توضيحاتي داده است كه خبرش روي برخي سايت‌ها منتشر شده است. 

فتح‌ا...‌زاده در حرف‌هاي خود از امير دفاع كرده و گفته است كه سرمربي استقلال حق داشته كه مجيدي را نخواهد چرا كه رفتار فصل قبل مجيدي هرمربي را مي‌ترساند. فتح‌ا...‌زاده به اين دليل حق را به قلعه‌نويي داده مجيدي را نخواهد كه فصل قبل به رغم تلاش‌هاي فراوان پرويز مظلومي و همكارانش آنها موفق نشدند اين بازيكن را حفظ كنند و مجيدي در ميانه‌هاي راه ناگهان تيم را تنها گذاشت و راهي تيم الغرافه قطر شد.
 
در حقيقت مديرعامل باشگاه استقلال معتقد است كه اگر مجيدي به استقلال مي‌آمد ممكن بود همان كاري كه فصل قبل با مظلومي انجام داد را اين بار با امير قلعه‌نويي تكراركند. عاميانه اين حرف مي‌شود روي مجيدي ديگر نمي‌توان حساب كرد. 
 
با توجه به اينكه رابطه خوبي ميان قلعه‌نويي و مجيدي حاكم نيست چندان هم دور از ذهن نبود اتفاقاتي كه فصل قبل رخ داد دوباره تكراربشود البته فتح‌ا...‌زاده تا به حال اين حرف‌ها را در هيچ رسانه‌اي به زبان نياورده و نمي‌خواهد به طور رسمي موضوع را باز كند اما وقتي اين جملات در يك محفل خصوصي از زبان او شنيده مي‌شود بلافاصله خبرش به بيرون درز پيدا مي‌كند.
 
احتمالا همان ليدرهايي كه با فتح‌ا...‌زاده پيرامون وضعيت سكوها جلسه گذاشته‌اند نقل قول‌هاي حاجي فتح‌ا...‌زاده را به بيرون منتشر كرده‌اند البته برخي معتقدند تا وقتي استقلال گل نزند اين اتفاقات در ورزشگاه مي‌افتد و بعضي‌ها از لج مهاجمان استقلال مجيدي را تشويق مي‌كنند تا آنها به خودشان بيايند.
 
با این اوصاف به نظر می‌آید کور سوی امید استقلالی ها برای بازگشت مجیدی از بین روفت تا کاپیتان فصل گذشته استقلالی ها همچنان در حسرت بازی در استقلال باقی بماند و یک فصل کابوس وار را پشت سر بگذارد آنچه از شرایط کنونی پیداست فضای درونی استقلال کاملا علیه کاپیتان سابق است و این اتفاق تمامی راه های بازگشت مجدد وی را مسدود کرده است.
 
جملات تند فتح الله زاده درباره فرهاد مجیدی در محافل خصوصی و خشم امیر قلعه نویی از اظهارات این بازیکن این واقعیت را برملا ساخت که دیگر فرهاد مجیدی در اردوی استقلال هیچ حامی و حمایت کننده شاخصی ندارد،به همین دلیل باید پرونده بازگشت مجیدی به استقلال را تا اطلاع ثانوی مختومه اعلام کرد مگر این که فتح الله زاده و قلعه نویی از مواضع خود عقب نشینی کنند که این اتفاق بسیار بعید به نظر می رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها