کد خبر: ۸۱۴۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال نوجوانان يمن پس از شکست پرگل مقابل ايران گفت: خود ايراني‌ها هم فکر نمي‌کردند در يک نيمه به ما 4 گل بزنند و پيروز شوند اما متاسفانه مشکلمان از آن‌جايي شروع شد که 10 نفره شديم.
امين السونايني پس از شکست 4 بر يک تيم فوتبال نوجوانان يمن برابر ايران در نشست خبري پس از مسابقه اظهار کرد: ابتدا به تيم ايران تبريک مي‌گويم که با يک بازي خوب توانست پيروز شود اما بايد بگويم قبل از آن‌که بازيکن تيم ما در دقايق پاياني نيمه‌ي نخست اخراج شود، خوب بازي مي‌کرد و کنترل مسابقه را هم در دست داشتيم. مشکل دقيقا از آن‌جايي شروع شد که ما 10 نفره شديم. تيم‌ها در اين رده‌ي سني بعضا تجربه‌ي 10 نفره شدن را ندارند و نمي‌توانند خودشان را به خوبي جمع و جور کنند. نهايتا بعد از اين اتفاق ما گل‌هاي متعددي دريافت کرديم و باختيم. اما مطمئنا مستحق شکست با چنين نتيجه‌اي نبوديم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا هنوز شانسي براي صعود يمن به مرحله‌ي بعدي بازي‌ها قائل هستيد؟ گفت: چرا که نه؟ ان‌شاءالله بتوانيم صعود کنيم اما در فوتبال چيزي مشخص نيست. امروز ايران هم انتظار نداشت بتواند در 45 دقيقه 4 گل بزند. ما الان بايد ريکاوري کنيم و با برنامه‌ي دقيق‌تري در بازي بعد حاضر شويم. اميدوارم صعود کنيم.

السونايني در پاسخ به اين سوال که تاکتيک مشخص شما براي اين مسابقه چه بود؟ و ديده شد که بعضا موقعيت‌هاي گل هم داشتيد، خاطرنشان کرد: ما براي نتيجه گرفتن به اين بازي آمده بوديم. حتي در نيمه‌ي دوم با اين‌که 10 نفره بوديم باز هم موقعيت گل داشتيم. در يک لحظه بازيکن شماره 5 ما صاحب موقعيت صددرصد گلزني شد که از دست داد. ما خيلي تلاش کرديم اما موفق نشديم. واقعا نمي‌شود بازيکنان را در اين سن و سال، به‌خصوص در شرايط خاص به خوبي جمع و جور کرد.

سرمربي تيم نوجوانان يمن در پاسخ به اين سوال که «فکر مي‌کنيد بتوانيد لائوس حذف شده را با گل‌هاي زيادي شکست داده و با اميدوار بودن به پيروزي احتمالي ايران برابر کويت، راهي مرحله‌ي بعدي شويد؟» تصريح کرد: فقط اميدوارم اين اتفاق بيفتد. آرزوي ما همين است. تمام سعي‌مان را مي‌کنيم تا اين اتفاق بيفتد. ما مي‌توانيم لائوس را با گل‌هاي زياد شکست دهيم و در عين حال اميدوار باشيم ايران هم کويت را از پيش رو بردارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها