کد خبر: ۸۱۴۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال پيکان با اشاره به اينکه با باشگاه پيکان قرارداد دارد، گفت: نمي‌دانم جريان چه بود اما رفتن شيعي به من شوک وارد کرد.
عبدالله ويسي در خصوص تغييرات مديريتي در باشگاه پيکان و رفتن محمود شيعي ضمن بيان مطلب فوق گفت: محمود شيعي واقعا براي باشگاه زحمت کشيد و براي ما مانند دوست، پدر و برادر بزرگتر بود. بنده به شخصه خيلي ايشان را دوست داشتم.

وي افزود: رفتن شيعي به من شوک وارد کرد، نمي‌دانم جريان چه بود شايد نياز داشتند از اين مدير خوب در جايي ديگر استفاده کنند اما اينکه او ايرادي داشت و همين مسئله باعث شد عوضش کنند اين گونه نبود. ضمن اينکه تيم‌هاي جوانان، نوجوانان، اميد و بزرگسالان پيکان در اين فصل نتايج خوبي گرفتند، خصوصا سه تيم پايه باشگاه که صدرنشين ليگ‌هاي رده‌هاي خود هستند.



سرمربي تيم فوتبال پيکان با اشاره به اينکه تيم بزرگسالان پيکان هم نتايج خوبي کسب کرده، اضافه کرد: تيم واليبال را هم ايشان خيلي خوب بست. در مجموع همه تيم‌ها از او راضي بودند و او هم از همه رضايت داشت. فکر مي‌‌کنم يک کار مديريتي در باشگاه صورت گرفت و او را در بخش ديگري بردند و کارهاي بهتري را انجام دهد.


وي با بيان اينکه شيعي هيچ ايرادي نداشت، خاطرنشان کرد: با باشگاه قرارداد داريم و کارمان را هم به بهترين نحوه انجام مي‌دهيم. ايشان قبل از اينکه بروند با من صحبت کردند و گفتم برو کارت را با محکم و قدرت ادامه بده. به هر حال بنده هم تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا بهترين نتيجه را کسب کنم.


ويسي پس از پيروزي تيم ايران مقابل يمن و صعود به مرحله بعد تصريح کرد: تيم ايران در نيمه نخست اصلا خوب نبود اما در نيمه دوم و با 10 نفره شدن تيم يمن شرايط بهتري پيدا کرد، ضمن اينکه تغييرات علي دوستي‌مهر هم تاثيرات بسزايي در عوض شدن نتيجه و پيروزي پرگل ايران داشت.


وي ادامه داد: اينکه تيم ايران زود گل مي‌خورد به خاطر مشکلات روحي - رواني و استرسي است که با اين بازيکنان دارد اما نکته مهم اين است که خوشبختانه آنها خيلي زود خود را پيدا کرده و اين شکست‌ها را جبران مي‌کنند.


سرمربي تيم پيکان با اشاره به اينکه در بازي‌هاي بعدي هم به استاديوم مي‌آيد، تاکيد کرد: هنوز بازي تيم‌هاي بعدي را نديده‌ام اما فکر مي‌کنم حريفان ايران در راه قهرماني ژاپن، کره، استراليا و عراق باشد. بنده هم همانند همه ايراني‌ها اميدوارم اين تيم هم جهاني شده و هم قهرمان آسيا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها