کد خبر: ۸۰۷۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: تمام هدف ما صعود به لیگ برتر است و در این راه هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

حسین منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به دو هفته ابتدایی لیگ دسته اول و نتایج تیم مس سرچشمه اظهار داشت: تیم خوبی را برای صعود به لیگ برتر بسته‌ایم و تمام شرایط برای صعود مهیاست.

وی با بیان اینکه عزم خود را جزم کرده‌ایم تا به لیگ برتر صعود کنیم، ادامه داد: مهابادی مربی بسیار خوبی است و با مدیریتی که در تیم دارد، بازیکنان را از هر لحاظ آماده کرده است.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه در مورد بودجه اختصاص داده شده به تیم مس سرچشمه خاطرنشان کرد: بودجه معقولی به تیم مس سرچشمه اختصاص داده‌ایم و خوشبختانه تا به اینجا مشکل مالی نداشتیم و بازیکنان درصدی از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

منصوری با اشاره به اینکه اسپانسر اصلی تیم شرکت‌های صنایع مس است، تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرنظر بخش خصوصی هستیم، مشکلی از لحاظ بودجه‌ نداریم. تمام هم و غم ما از بازیکنان گرفته تا تماشاگران صعود به لیگ برتر است و هیچ بهانه‌ای از من مدیرعامل گرفته تا سرمربی و بازیکنان برای عدم صعود به لیگ برتر پذیرفتنی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تیم‌ مس سرچشمه بازیکنی پتانسل حضور در تیم ملی را دارد، عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی بیشتر تجربه بازیکن را مدنظر دارند و از جوانی و انگیزه بازیکنان غافل شده‌اند، در حالی که اکنون تیم‌هایی که از بازیکنان اسمی بهره می‌برند، دچار مشکل شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه افزود: در تیم‌ مس سرچشمه بازیکنان بسیار خوبی حضور و پتانسل حضور در تیم ملی را دارند. اعتقاد دارم، اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و این انگیزه است که می‌تواند به کمک تیم ملی بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها