کد خبر: ۸۰۵۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از فارس، مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت 24 امروز شنبه اول مهرماه به پایان می‌رسد.

تهیه مدارک ثبت‌نام برای داوطلبان کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای علمی کاربردی در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه، 30 و 31 شهریور و اول مهرماه صرفا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش امکان پذیر است و کارت اعتباری ثبت‌نام این دوره‌ها در دفاتر پستی توزیع نخواهد شد.

داوطلبان باید پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ 85 هزار ریال با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، کارت اعتباری ثبت‌نام را تهیه کرده و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما از طریق سایت سنجش، تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام را تکمیل کنند.

ثبت‌نام دوره های کاردانی حرفه‌ای و کاردانی فنی پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در 257 رشته، سه هزار و 635 کد رشته محل و در حدود 700 مرکز آموزش علمی کاربردی انجام می‌شود.

براساس ظرفیت‌های پیش‌بینی شده، حدود 235 هزار نفر در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر دوره‌های کاردانی پودمانی علمی کاربردی پذیرفته خواهند شد.

پذیرش دانشجو در این دوره‌ها به صورت بدون کنکور و براساس معدل دیپلم انجام می‌شود و برای اولین بار در دوره‌های کاردانی پودمانی، تسهیلات لازم برای معافیت تحصیلی داوطلبان مشمول، برابر مقررات مندرج در دفترچه ثبت‌نام درنظر گرفته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها