کد خبر: ۸۰۳۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
در حالیکه گردانندگان پشت پرده این روزنامه تمایلی به طرح نام خود نشان نمی دهند،محوریابی مطالب، نمایان کننده طیف حامی آن است
به گزارش «ندای انقلاب»، روزنامه مغرب که کمتر از یکماه از آغاز به کار آن می گذرد اعلام کرد  پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ منتشر نخواهد شد.
موضوعی که به نظر ژستی برای مظلوم نمایی و مطرح کردن نام این نشریه در میان رسانه ها و افکار عمومی است تا نشانی از واقعیات پشت پرده . شاهد این مدعا را می توان در اظهارات احساسی و غیر مستند گردانندگان این روزنامه در شماره چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه نیز مشاهده کرد.
به طوریکه امیر موسی کاظمی سردبیر این روزنامه در یادداشت امروز خود مدعی شده « خسته ایم از تهدیدها به جای تبریک ها، از فشارها به جای حمایتها، از تنگ نظری ها به جای گشاده رویی ها، از سیاه دیدن ها به جای سفید دیدن ها و از زیر کشیدن ها به جای رو بودن»
مدیر مسئول روزنامه مغرب که سابقه فعالیت در ستاد انتخاباتی آقایان هاشمی رفسنجانی (انتخابات ۱۳۸۴) و محسن رضایی (انتخابات ۱۳۸۸) را نیز دارد در یادداشتی با عنوان «این همه دشمنی برای چه ؟» نوشته «این روزها کاسه صبرمان لبریز شده و خستگی ناشی از کم لطفی های عده ای قلیل بر دوشمان سنگینی می کند این همه دشمنی برای چه؟»
فعالان رسانه ای معتقدند، روزنامه مغرب که از ۳۱ مرداد ماه سال جاری با تغییر نام روزنامه فرهنگ آشتی فعالیت خود را با حواشی فراوانی آغاز کرده ، نتوانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند و پس از هزینه ی میلیاردی برای تبلیغات شهری و تلویزیونی ، اینبار کوشیده از طریق دیگری خود را در میان افکار عمومی مطرح کند .
این در حالیست که گردانندگان پشت پرده این روزنامه تمایلی به طرح نام شان ندارند اما رفتار شناسی عملکرد این روزنامه منتقد نشان دهنده منابع مالی پشت پرده ی آن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها