کد خبر: ۸۰۲۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
گفته می شود ایرادهایی که کریم به مانوئل گرفته به گوش رویانیان رسیده و او نیز تا زیر تیغ پیش رفته است اما مانوئل از مدیر عامل باشگاه خواسته فعلا او را ببخشد
پرسولیس کریم انصاری فرد
ok

سایت گل- تقریبا بیشتر بازیکنان پرسپولیس نسبت به سیاست ها و تاکتیک های مانوئل ژوزه انتقاد دارند و خودشان و ناتوانی هایشان را نمی بینند یا کمتر می بینند اما در این برخی نفرات طی یکی دو بازی گذشته اعتراض هایشان را علنی کرده اند تا جایی که مانوئل و همکارانش حالا بازیکنان منتقد  را می شناسند و این مساله را به مدیریت باشگاه انتقال داده اند.

ظاهرا یکی از این بازیکنان کریم انصاری فرد مهاجم جوان و ملی پوش پرسپولیس بوده که بعد از بازی با نفت در رختکن تیم به مانوئل و تفکرات تاکتیکی اش ایرادهایی گرفته است تا این داستان برایش گران تمام شود.

گفته می شود ایرادهایی که کریم به مانوئل گرفته به گوش رویانیان رسیده و او نیز تا زیر تیغ پیش رفته است اما مانوئل از مدیر عامل باشگاه خواسته چون انصاری فرد بازیکن جوانی است و به کار تیم می آید  از جریمه یا اخراج او پرهیز کند.

ظاهرا بعد از جلسه دیروز رویانیان با بازیکنان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دقایقی با  انصاری فرد صحبت کرده و فعلاهمه چیز خوب و آرام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها