کد خبر: ۸۰۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۲ دی ۱۳۸۹

يك عضو كميسيون فرهنگي مجلس گفت: مسولان وزارت ارشاد اعلام كرده‌اند كه اين وزارتخانه درباره تئاتر «هدي گابلر» با در نظر گرفتن متون و پشت‌صحنه نمايش به كميسيون فرهنگي مجلس گزارش خواهند داد.

حجت‌الاسلام حسن ملك‌محمدي نماينده مردم دامغان و عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه شب گذشته خود با سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در اين جلسه كه حميد شاه‌آبادي معاون هنري وزير و جمعي ديگر از معاونين وي نيز حضور داشتند، در رابطه با تئاتر «هدا گابلر» بحث كرديم و قرار شد كه در اين رابطه معاونت هنري وزير گزارشي تهيه و به كميسيون فرهنگي مجلس ارائه دهد.

وي با بيان اينكه قرار است در اين گزارش ريز اطلاعات و محتواي نمايش نيز ذكر شود، افزود: نظر مسئولان ارشد وزارت ارشاد اين بود كه ملاحظات ارزشي در اين تئاتر رعايت شده و شايد برداشت‌ها و سليقه‌هاي شخصي موجب شده است كه اين تئاتر تا حدي زير سؤال برود.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس تصريح كرد: وزير ارشاد و معاونين وي موافق اجراي اين نمايش بودند و گفتند كه وزارتخانه در حال تهيه يك گزارش از همه جوانب به ويژه متون نمايش و پشت صحنه آن و همچنين توضيحات لازم براي ارائه به كميسيون است تا كميسيون ببيند كه اصول و ارزش‌ها در اين تئاتر رعايت شده است.

ملك محمدي ادامه داد: البته در اين جلسه بنده به مسئولان وزارت ارشاد تذكر دادم كه رعايت اصول و ارزش‌هاي اسلامي بايد در جامعه مورد توجه جدي قرار گيرد اما در عين حال گاهي اوقات امكان دارد كه افراد توضيحاتي ارائه دهند اما در نهايت وقتي ببينند كه در معرض سؤال قرار گرفته‌اند، بگويند كه فعلا مسئله متوقف شود تا نواقص رفع و دوباره تئاتر روي صحنه بيايد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها