محمد حسن
گرمان در گفت و گو با سایپانیوز اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا رضایت
خریداران خودرو را به عنوان یک اصل مهم در دستورکار قرار داده و به همین
منظور این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا در صورت تمایل، آن ها
بتوانند بیمه گر شخص ثالث خودرو را خودشان انتخاب کنند.
وی افزود: سایپا خود را مکلف می داند که در انتخاب بهترین شرکت بیمه با در
نظر گرفتن شاخص هایی همچون تعدد و توزیع مناسب مراکز ارزیابی و پرداخت
خسارت و خدمات پشتیبانی شرکت های بیمه در سراسر کشور، کیفیت ارائه خدمات
صدور و خسارت و نرخ شکایات مرتبط دست مشتریان را در انتخاب بیمه گر باز
بگذارد.
وی شاخص های دیگری همچون شیوه پذیرش ریسک حاصل از خسارت های بیمه شخص ثالث و
تخصص در رشته های خاص بیمه ای را از دیگر موارد مورد نظر انتخاب شرکت بیمه
ای دانست و گفت: گروه خودروسازی سایپا همواره تلاش کرده تا رضایت خریداران
خودرو را فراهم سازد.
گرمان خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حقوق و افزایش رضایتمندی و حق انتخاب
مشتریان، سامانه انتخاب شرکت بیمه در هنگام ثبت نام خودرو برای خریداران
راه اندازی شده و از این پس مشتریان با مراجعه به این سامانه و یا در
نمایندگی های فروش در سراسر کشور می توانند بیمه شخص ثالث خود را از میان
شرکت های طرف قرار داد گروه خودروسازی سایپا انتخاب کنند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: سایپا به زودی
با راه اندازی سامانه ارزیابی خدمات شرکت های بیمه توسط مشتریان، خواست و
نظرات آن ها در انتخاب بیمه گر را در نظر خواهد گرفت.