کد خبر: ۸۰۲۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
ماهستیم: با توجه به نامگذاری سال 1391 با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی امام خامنه ای، شبکه های معاند و ضدانقلاب تلاش دارند با بزرگ نمایی برخی از کم و کاستی های موجود کشور، این فرمان مهم را به سخره گرفته و وضعیت موجود را دگرگون و منفی جلوه دهند. در این راستا شبکه معاند من وتو اقدام به ساخت مستندی در فضای اقتصادی کرده است.

در این مستند ج.ا.ا با برزیل مقایسه شده است، تلاش دست اندرکاران شبکه من وتو در این مستند نمایش چهره ی عقب مانده و بی بهره از تکنولوژی روز دنیا در ایران است، حال آنکه ج.ا.ا به لطف پروردگار و همت فرزندان غیور خود در عرصه علم دارای جایگاه ممتاز و نمونه در منطقه و حتی دنیا می باشد.
به گزارش ماهستیم به نقل از فرهنگ نیوز، در این مستند کشور برزیل با ایران مقایسه شده است، گفتنی است شبکه من وتو که تا چندی پیش در برنامه «اتاق خبر» مشغول سخن پراکنی و سیاه نمایی واقعیت ها بود اکنون با توجه اینکه در اهداف خود شکست خورده قصد دارد تا ساخت برنامه های جهت دار را در دستور کار قرار دهد و بدیهی است که بخشی از زمان برنامه های به اصطلاح سرگرمی (ضد فرهنگی) کاسته شده و به برنامه های سیاسی اختصاص یابد.

منبع:ما هستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها