کد خبر: ۸۰۱۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
مهر: نیروی انتظامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اول مهر، روز بازگشایی مدارس به تمامی دانش آموزان و دانش آموختگان به خصوص معلمان که پیشتاز در عرصه دانش و علم آموزی هستند، اطلاعیه ای در این رابطه صادر کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است: همه ساله میلیونها دانش ‏آموز با آغاز سال تحصیلی در اول مهر، به شوق آموختن دانش، روانه مدارس می‏شوند. این تکاپو جلوه زیبایی را به جامعه می‏بخشد، گویی که خونی تازه به رگ‏های حیات کشور اسلامی عزیزمان وارد شده است و این چنین، تجسم پرمعنایی از نسل آینده به اذهان خطور می‏کند.
 
تجربه موفق تعامل سازنده پلیس با مسئولان و مربیان مدارس، دانش آموزان و اولیای آنها در عرصه های آموزشی کودکان پیش دبستانی و دبستانی، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه دانش آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی، ارایه آموزش‌های چهره به چهره در مدارس و واگذاری نقش‌های سازنده به همیاران پلیس، فواید درخشانی در عرصه‌های گوناگون زندگی اجتماعی و ارتقای قانونمندی و قانون پذیری بر جای گذاشته است.
 
در پایان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصمم است با استعانت از خداوند متعال و برخورداری از این دستمایه گرانبها و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر همه اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم و با نشاطی را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشرهای جامعه به ویژه دانش آموزان فراهم نماید تا انشاءالله شاهد شکوفایی استعدادها و بالندگی بیش از پیش فرزندان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها