کد خبر: ۸۰۰۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
سپاهان در صورت برتری در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان ، می تواند تا حدود زیادی ناکامی های اخیر فوتبال ملی را به دست فراموشی بسپارد
طرفداران سپاهان
ok

سایت گل -به نظرمی رسد سپاهان در صورت برتری در دیدار رفت مرحله یک چهارم  نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل  الاهلی عربستان ، می تواند تا حدود زیادی ناکامی های اخیر فوتبال ملی را به دست فراموشی بسپارد . طلایی پوشان اصفهانی تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله 4/1 نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در دو پیکار سخت پنجه در پنجه تیم متحول شده الاهلی عربستان بیاندازد تا در صورت برتری در انتظار برنده دیدار الاتحاد عربستان و گوانگ ژوی چین بمانند.

ساز کوک سپاهان

طلایی پوشان که هنوز خاطره تلخ حذف از دور قبل بازیها بخاطر اهمال مسوولان  تیم  را ازیاد نبرده اند ، این بار با عزمی راسخ ،با رایزنی های گوناگون و دقت نظر خاصی بابت دریافت اخطارهای بازیکنانشان ، اسب خود را زین کردند تا با عبور از سد الاهلی عربستان در فکر مرحله بعدی باشند . خبرها از اردوی تیم سپاهان حکایت از آن دارد که بازیکنان و کادرفنی متفق القول" ساز رجحان وبرتری خود را کوک کردند" تا بتوانند کار عربستانی ها ی مغرور و مرموز را در اصفهان یکسره کنند .


خدا را شکر محروم ندارند!

با توجه به اینکه طلایی پوشان در هشت هفته نیم فصل اول لیگ برتر، فرشید طالبی و محمد باقر صادقی را در مسابقات وتمرینات خود مصدوم دیدند ، کادر پزشکی این تیم، با تلاش ستودنی نسبت به رساندن بموقع این دو بازیکن از هیچ تلاشی دست نکشید، تا اینکه صادقی و طالبی سرانجام به تمرینات گروهی سپاهان رسیدند . کادر مدیریتی باشگاه هم با واکاوی هرچه تمامتر تمامی بازیهای گذشته طلایی پوشان در دور مقدماتی وحذفی لیگ قهرمانان آسیا را مورد بررسی و کنکاش خود قرار داد تا مبادا از یک "سوراخ دوبار گزیده شوند " بنا بر همین ادعا خوروش مدیر تیم با ضرس قاطع اعلام کرد« بحمدالله سپاهان هیچ محرومی ندارد . »

الاهلی تیم مرحله قبل نیست  

هر چند سپاهان در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توانست در عربستان از الاهلی امتیاز بگیرد ودر دیدار برگشت این  تیم را باشکست بدرقه کند و با سیزده امتیاز به تنهایی در صدر جدول تکیه بزند ، اما این دلیل نمی شود که زرد جامگان این بار با غرور کاذب در مصاف با  عربستانی ها از همان اول کار را تمام شده بدانند. همان طور که سپاهان در این فصل دچار تغییر وتحوالات بی شماری شد ، الاهلی عربستان هم دستخوش تغییراتی شده است .  به نظر می رسد الاهلی نسبت به دور گذشته مسابقات تیمی خطرناکتر و چموش تر نباشد و می طلبد سپاهانی ها فکورانه تر وباهوش تر به دیدار این تیم بروند .

نقش ویژه هافبک های سپاهان

حالا  که سپاهان به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان آسیا می خواهد از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند بازیکنان  این تیم باید حمایت از بازیکن خودی را در دستور کارشان قرار دهند تا با تعیین شعاع حرکتی خود در مستطیل سبز دچار خلاء حرکتی نشوند. نکته حائز اهمیتبه  خط هافبک تیم سپاهان  مربوط می شود؛ با توجه به اینکه عربستانی ها بطور حتم می خواهند با پاسکاری های بیشتر در ضد حملات موفق ظاهر شوند ، هافبک های سپاهان با همت و تلاش بیشتر باید سعی کنند الاهلی را در زمین  خود نگه دارند چون  بردن بازی به پشت خط هافبک سپاهان برای این تیم خطرناک و گران تمام می شود.زرد جامگان باید توجه کنند که به هیچ وجه نباید در فولادشهر گل بخورند چرا که  در مسابقه برگشت کار شان  به مشکل بر می خورد .

مفسر عربستانی: سزار و بنگر نیستند

"ناجی البلوشی " مفسر ورزشی شبکه السعودی اسپورت در شرایطی تیم سپاهان را برای هواداران و علاقه مندان الاهلی عربستان آنالیز می کرد که با اطلاعات کامل به  خروج برونوسزار برزیلی و محسن بنگر دو گلزن دیدار برگشت دوتیم در مرحله گروهی اشاره کرده  و می گفت تیم قهرمان ایران با خروج این دو بازیکن به مشکل برخورده ، اما نباید غافل شد که این تیم نایب قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات خود به یدک می کشد . شکار این شیر زرد پوش در واقع هنری والا می خواهد ، قهرمان ایران با جراحتی که از السد در دور گذشته به دست اورد در واقع غروراش خدشه دار شده و الاهلی کار سختی در برابر این اسب سرکش دارد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها