کد خبر: ۸۰۰۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
طي مراسمي که با حضور امام جمعه، نمايندگان و مديران استان اصفهان برگزار شد با اهدا لوح تقدير به رييس سرپرستي بانک صادرات ايران در استان اصفهان از عملکرد مطلوب و رضايت­بخش اين بانک تجليل شد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، طي مراسمي که با حضور آيت‌ا... طباطبايي امام جمعه اصفهان، آيت‌ا... مقتدايي مدير حوزه‌هاي علميه قم، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان محلي برگزار گرديد با اهداي لوح تقدير به رئيس سرپرستي بانک صادرات در استان اصفهان از عملکرد مطلوب و رضايت بخش اين بانک تجليل شد.

گفتني است ارايه خدمات مطلوب به آحاد جامعه، خدمات الکترونيکي به روز، مناسب سريع و فراهم نمودن دسترسي هموطنان به خدمات بانکي از دلايل اصلي تقدير نمايندگان از عملکرد اين بانک مي باشد.

شايان ذکر است بانک صادرات ايران با در اختيار داشتن 3000 شعبه فعال در سراسر کشور، پرداخت 300 هزار ميليارد      ريال تسهيلات به بخش خصوصي در سرفصل هاي توليدي، صنعتي، کشاورزي و نصب و راه اندازي 3هزار و816 دستگاه خودپرداز و نصب 385 هزار دستگاه پايانه فروشگاهي در مراکز خريد نقش بسزايي در توسعه و آباداني کشور داشته و گام هاي موثري در جهت تحقق اهداف بانکداري الکترونيکي برداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها