کد خبر: ۸۰۰۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
ساموئل، هافبک استقلال، همچنان برای حضور در ترکیب اصلی تیم با قلعه نویی اختلاف نظر دارد.
جي لويد ساموئل هافبک دفاعي استقلال، از شرايطي که در اين تيم دارد به هيچ‌وجه راضي نيست. او در ديدار راه‌آهن از ابتدا در ترکيب اين تيم بود اما در اوايل نيمه دوم تعويض شد تا حتي سرش را به نشانه اعتراض تکان دهد.

اين بازيکن در دو ديدار دوستانه آبي‌ها مقابل ابومسلم مشهد و داماش گيلان عملکرد قابل قبولي داشت، به همين دليل قلعه‌نويي او را از ابتداي بازي راه‌آهن در ترکيب اصلي استقلال گذاشت. اما سرمربي آبي‌ها ساموئل را از زمين بيرون کشيد تا اين روزها، بازيکن خارجي استقلال، همچنان از شرايط موجود ناراضي باشد.


ساموئل اعتقاد دارد بايد در ترکيب اين تيم بازي کند، در حالي‌که امير قلعه‌نويي همچنان روي استفاده از جواد نکونام و ديگر هافبک‌هاي استقلال، پافشاري مي‌کند. گفته مي‌شود، اين بازيکن در گفتگو با مدير ‌برنامه‌هايش تاکيد کرده در صورت ادامه شرايط فعلي، ديگر تمايلي به حضور در استقلال نخواهد داشت.


جالب اين‌جاست که پرسپوليسي‌ها دقيقا به دنبال يک هافبک هستند. آن‌ها در ابتداي فصل مذاکراتي با مدير‌برنامه‌هاي ساموئل داشتند ولي رويانيان وقتي متوجه شد اين بازيکن هم سهميه ليگ برتري به حساب مي‌آيد و هم سهميه خارجي، ترجيح داد به دنبال بازيکنان ديگري برود. ولي اين روزها خط هافبک پرسپوليس به قدري شکننده شده که رويانيان بي‌ميل نيست هافبک کارسازي مانند ساموئل را به خدمت بگيرد.


مدير‌برنامه‌هاي اين بازيکن نيز تلاش کرده اظهار‌نظري درباره وضعيت او نکند ولي اخبار رسيده از داخل استقلال حکايت از آن دارد که ساموئل با ادامه اين شرايط قصد جدايي خواهد داشت.


نکته اين‌جاست که برخي از بازيکنان استقلال نيز در صحبت‌هاي دوستانه‌اي که با هم داشته‌اند تاکيد کرده‌اند حق ساموئل است که در ترکيب ثابت باشد. همين موضوع به گوش هافبک خارجي استقلال نيز رسيده است. فعلا اين بازيکن از شرايط راضي نيست و تاکيد کرده، نمي‌داند چرا قلعه‌نويي بدين شکل از او استفاده مي‌کند. هيچ بعيد نيست در تعطيلات نيم فصل مذاکرات اين بازيکن با پرسپوليسي‌ها جدي‌تر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها