کد خبر: ۷۹۶۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
مدیر اجرایی باشگاه گهر گفت: از مهدی تارتار می‌خواهم که هرچه سریعتر به تیم برگردد.

اسماعیل حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت مهدی تارتار در تیم گهر، گفت: تارتار با باشگاه گهر قرارداد دارد و بحث جدایی او از تیم ما مطرح نیست. او یک مربی‌ حرفه‌ای است که می‌داند برای حضور در یک تیم دیگر نیاز به تسویه حساب و رضایت‌نامه از باشگاه گهر دارد. تارتار هیچ نامه‌ای برای قطع همکاری یا کناره‌گیری به من و باشگاه گهر ارائه نکرده است.

وی ادامه داد: تارتار برای تیم گهر زحمت کشیده و خودش این تیم را برای لیگ برتر آماده کرده است، بنابراین از او می‌خواهم هرچه سریع‌تر به تیم برگردد و تمرینات را زیر نظر بگیرد. در بازی با صبا هم خوب بازی کردیم اما در دقیقه 94 گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

حیدرپور در مورد مشکلات مالی باشگاه گهر که باعث نارضایتی تارتار شد، عنوان کرد: مشکلات مالی داریم و شهرداری به تعهدات مالی‌اش در قبال بازیکنان عمل نکرده و هنوز چک گروه دوم بازیکنان تیم پرداخت نقد نشده است. همین مسئله باعث شد تمرین تیم در آن روز تعطیل شود و این اتفاق باعث ناراحتی تارتار شد. بعد از آن دیگر من تارتار را در تمرین تیم ندیدم. باید مسائل مالی حل شود تا مربیان و بازیکنان بدون دغدغه و با خیالی آسوده کار کنند. اگر مسئولان استان از گهر حمایت کنند قطعا در لیگ برتر می‌مانیم.

مدیر اجرایی باشگاه گهر تصریح کرد: 8 هفته از لیگ برتر گذشته اما هنوز باشگاه به تعهدات مالی به طور کامل عمل نکرده است. من به این مسئله را هم قبول ندارم که چون دیگر باشگاه‌ها به بازیکنانشان پول نداده‌اند ما هم نباید پول بدهیم. باشگاه گهر باید به تعهدات مالی‌ خود عمل کند. برخی می‌گویند استقلال هم هنوز پولی به بازیکنانش نداده اما این باشگاه با گهر قابل قیاس نیست. استقلال بدنه تیم فصل گذشته‌اش را حفظ کرده و رقم قرارداد آنها هم بالاست. اما بازیکنان گهر از لیگ یک آمده‌اند و مشکلات مالی زیادی دارند.

وی با اشاره به حضور مسئولان قضایی در باشگاه گهر، عنوان کرد: مسئولان قضایی به امور کاملا واقف هستند و ظرف روزهای آینده خبرهای خوبی از باشگاه گهر خواهید شنید و امیدواریم مشکلات مالی حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها