کد خبر: ۷۹۶۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
با تبديل صندوق به سازمان حكم بركناري سعيد مرتضوي بي اثر ماند
کیهان:

با شگرد دولت در تغيير اساسنامه تامين اجتماعي و تبديل آن از «صندوق» به «سازمان»، حكم ديوان عدالت اداري درباره سعيد مرتضوي بلااثر ماند.
حجت الاسلام محمدجعفر منتظري رئيس ديوان عدالت اداري درباره اجراي راي صادره ديوان عدالت اداري مربوط به پرونده سعيد مرتضوي توسط وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اظهار داشت: آن چيزي كه ما در هيئت عمومي رسيدگي كرديم و ارسال شد، مربوط به مصوبه شورا و ابلاغ وزير براي اين فرد (سعيد مرتضوي) بود كه هم مصوبه لغو شد و هم ابلاغ وزير ابطال شد. وي ادامه داد: وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي هم راي هيئت عمومي ديوان عدالت اداري را اجرا و نتيجه را براي ما ارسال كرد.
منتظري درباره وضعيت فعلي با توجه به تغيير اساسنامه تامين اجتماعي از سوي دولت و تبديل آن از صندوق به سازمان و اين كه آيا اين راي مربوط به زماني بود كه تامين اجتماعي «صندوق» بود گفت: بله همين گونه است. اين موضوع بحث ديگري است كه دولت مصوبه اي گذرانده و تامين اجتماعي را از «صندوق» به «سازمان» تبديل كرد و شرايط مربوط را تغيير داد.
رئيس ديوان عدالت اداري خاطرنشان كرد: در حال حاضر هم اگر كساني به اين موضوع و ادامه فعاليت مرتضوي در تامين اجتماعي معترض باشند بايد شكايت جديدي را مطرح كنند زيرا موضوع جداگانه اي مطرح شده است.
منتظري به «فارس» گفت: موضوعي كه در هيئت عمومي ديوان عدالت اداري رسيدگي شد، از سوي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ابلاغ و اجرا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها