کد خبر: ۷۹۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۸ دی ۱۳۸۹

به گزارش شبکه ایران، نویسنده وبلاگ "باید کاری کرد" در آخرین مطلب خود به شکایت از محمود احمدی نژاد پرداخته و نوشته است که "در صورت تمایل شما هم می توانید شکایت خود را اعلام نمائید."

نویسنده این وبلاگ با لحن طتزآلود نوشته است: "من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که با اجرای هدفمند شدن یارانه ها دیگر نانواها آرد شرکت های پدرم را نمی‌خرند؛ می‌گویند بی کیفیت است، مشتری هایمان میپرند. آخر کسی نیست بگوید پدر من چه گناهی کرده است. اصلأ پدرم هیچ، به فکر نون‌خشکی‌ها و نمکی‌ها نیستی که دیگر نان خشک گیر نمی‌آورند؟!

من از احمدی نژاد شکایت دارم، او به چه حقی اتومبیل خود را برای کمک به مسکن مدد جویان بهزیستی به حراج گذاشته؟ لابد مردم انتظار دارند پدر من هم، هم ماشین ۶۰ میلیونی خود وهم ماشین ۵۰ میلیونی من را برای کمک به مردم بفروشد؟!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که دیگر با اجرای هدفمند کردن یارانه ها من نمیتوانم آب استخر خانه‌مان را هر هفته عوض کنم!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که با غنی کردن شهرستان‌ها و نقاط دور دست به آب، برق، گاز، تلفن، مدرسه، بیمارستان، ورزشگاه، اشتغال و مسکن از مهاجرت جوانان شهرستانی برای حضور در تهران جلوگیری کرد تا جمعیت تهران افزایش پیدا نکند و در این صورت دیگر پدر من به بهانه تراکم جمعیت نتواند پول بگیرد و طرح کاهش جمعیت در تهران را ارائه کند.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که او جامعه پزشکی را به سخره گرفته است و به جای روزی ۸ ساعت استراحت مفید در روز فقط ۵ ساعت استراحت می‌کند و مابقی را به کار مشغول است. شاید برخی خام اندیشان گمان کنند که این کار پسندیده است و جای گله نیست اما باید به آنها یادآوری کنم کسی که در مسند ریاست جمهوری است وقتی بدین گونه فعالیت کند پس از مدتی به این نتیجه می‌رسد که وقتی مسئولین می توانند ۱۹ ساعت کار کند، چرا نکند؟ پس باید پدر من هم ۱۹ ساعت کار کند!

من از احمدی نژاد شکایت دارم. البته این تنها شکایت شخص من نیست؛ بلکه این شکایت نامه را خیلی ها امضا کرده اند: جمعیت طلبکاران انقلاب، ستاد پیگیری فاصله طبقاتی، انجمن حمایت از سلطنت طلبان، حزب جمهوری فقط ایرانی، بنیاد حمایت از مردم مظلوم اسرائیل، سایت‌های خبری سکوت نیوز،حزب باد نیوز، بی‌بصیرت آنلاین، فقط بکوب نیوز و اهالی روستای فتنه آباد و تفرقه‌شهر در استان ایرانی ایرانی نخر.

آیا این همه دلایل و امضا برای محاکمه احمدی نژاد کافی نیست؟!

ما از قوه قضائیه انتظار داریم تا در اسرع وقت جلسه دادگاه احمدی نژاد را در ملأ عام برگزار کند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها