کد خبر: ۷۹۵۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
به گزارش ماهستیم عده ی از افراد معلوم الحال در سایت ها و فضای مجازی اقدام به تبلیغ غیرمستقیم و مستقیم سید محمد خاتمی در انتخابات آتی می کنند، در همین رابطه یکی از سایت های ضدانقلاب با انتشار گفتگوی با همسر فرهاد (خواننده) به تبلیغ خاتمی و تعریف و تمجید از او می پردازد:
 
 
همسر فرهاد می گوید: زماني‌كه فرهاد تقاضاي خواب در بيداري را كرد، آقاي خاتمي وزير ارشاد بود. فرهاد به دليل اينكه كمي ايشان را مي‌شناخت يك نامه براي او نوشت و شرح داد كه من اسمم اين است و تا حالا 13 آهنگ خوانده‌ام كه هيچ‌كدام با موازين جمهوري اسلامي مغايرت ندارد و الان هم اين آهنگ‌ها را مي‌خواهم بخوانم و تقاضاي مجوز كرده بود.
 
 
وی می افزاید: آقاي خاتمي به معاون هنري‌اش ارجاع داده بود و ايشان با من تماس گرفتند و قرار ملاقات گذاشتند و گفتند من عاشق فرهادم و زمان جنگ در جبهه ترانه محمد (ص)با صداي فرهاد را گوش مي‌كردم.
 
 
پوران گلفام ادامه می دهد: بعد كه آقاي خاتمي رفت و آقاي لاريجاني آمد ما شعرهاي قديمي را مثل محمد و چند تاي ديگر را برديم تا مجوز بگيريم، شوراي شعر زير شعر «محمد» [منظور ترانه وحدت است] نوشت: «تكراري است، رد مي‌شود» بقيه هم كه خب رد شد.
 
 
او در ادامه می افزاید: زماني‌كه مساله گفت‌وگوي تمدن‌ها مطرح شد، فرهاد تصميم به انتشار آلبومي با اين موضوع گرفت يعني آلبومي با ترانه‌هايي به زبان‌هاي مختلف (تلفظ فرهاد در زبان‌هايي كه صحبت مي‌كرد خيلي درست بود). قرار بود اين كار را بكند اما خيلي مريض بود و نتوانست. به قول اشكان خواجه‌نوري اين كار ناتمام ماند مثل خود فرهاد كه ناتمام ماند!
 
 
همسر فرهاد از عشق او به رییس جمهور سابق ایران می گوید: سال‌هاي 1376 تا 1380 گاهي اوقات خيلي حرص مي‌خورد ولي دوباره براي راي دادن به پاي صندوق رفت. در حالي كه خيلي حالش بد بود، با سختي رفتيم و راي داد. مادر من و فرهاد هر دو عاشق خاتمي بودند، عاشق هم نيز بودند و به فاصله شش ماه از هم از دنيا رفتند.
 
 
گفتنی است با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری برخی ازعناصر معلوم الحال در سایت های خبری و فضای مجازی به قصد روی کار آمدن دوباره خاتمی و شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری به عناوین مختلف و در تیترهای گوناگون سعی می کنند نام و حضور او را در اذعان عمومی تداعی کنند.
 
  

در همین حال سید محمدخاتمی در پیامی به زندانی سیاسی «عیسی سحرخیز» ضمن دلجویی از او برایش آرزوی آزادی نموده است.
 
 
گفتنی است پیش از دستگیری «عیسی سحرخیز» ،وی با وجود آگاهی از اعلام دادستانی مبنی بر معرفی خود، در دوزادهم تیرماه در شمال کشور در حالیکه برای فرار از کشور آماده رفتن بود دستگیر و به زندان اوین انتقال یافت. او در بند ۲۰۹، بند ۲۴۰ و بند ۳۵۰ نگهداری شده‌ است. سحرخیز از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به اتهام توهین به رهبری و فعالیت تبلیغی علیه نظام به سه سال حبس محکوم شد.
 
 
 
منبع:ما هستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها