کد خبر: ۷۹۲۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوان مي‌گويد تيمش آماده است نسل جديدي را به فوتبال ايران ارائه کند.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي دوستي‌مهر درباره آخرين شرايط تيم ملي نوجوانان گفت: اردوهاي ما پيش از آغاز مسابقات امروز به پايان مي‌رسد و ما از 26 بازيکني که در اين اردو بودند 3 بازيکن را خط خواهيم زد و با 23 بازيکن در رقابت‌هاي قهرماني نوجوانان آسيا در تهران شرکت خواهيم کرد. خوشبختانه در دو سال اخير فدراسيون فوتبال و کميته جوانان با توجه به تيم ملي نوجوانان و برگزاري اردوهاي آماده‌سازي داخلي و خارجي زمينه‌هاي هر چه بهتر آماده شدن تيم ملي نوجوانان را فراهم کرد.

به گزارش ايسنا،وي در ادامه گفت: در حال حاضر خوشبختانه هيچ مصدومي نداريم و بازيکنان با روحيه خوب پا به رقابت‌ها خواهند گذاشت. با توجه به ميزباني کشورمان در اين رقابت‌ها همه از تيم ملي نوجوانان توقع خاصي دارند و اميدواريم به ياري خدا، کمک مسئولان و حمايت مردم و رسانه‌ها بتوانيم قهرماني سال 2008 را تکرار کنيم و سهميه حضور در جام جهاني 2013 امارات را کسب کنيم. حريفان همه با آمادگي و ديدارهاي دوستانه پا به رقابت‌ها مي‌گذراند و حتي تيمي مثل کويت که همگروه ماست امروز به مصاف نوجوانان استقلال مي‌رود و فردا با تيم ملي زير 14 سال بازي مي‌کند و اين نشان مي‌دهد که چقدر حضور در اين رقابت‌ها مهم است. ضمن اينکه شواهد نشان مي‌دهد فدراسيون فوتبال با مديريت خوب زمينه برگزاري هر چه بهتر قهرماني نوجوانان آسيا در تهران را با زيرساخت‌هاي مناسب و مورد نظر اي اف سي فراهم کرده است که جاي اميدواري دارد. لائوس و يمن و همه تيم‌ها با تمام توانشان در اين رقابت‌ها شرکت مي کنند و به نظر من هيچ حريف آساني وجود ندارد.

دوستي مهر در پايان گفت: امسال همه رقابت‌ها از کيفيت بالاي برخوردار خواهد شد چرا که کشورهاي آسيايي در سطح فوتبال پايه به شدت در حال کار کردن هستند و نمود توسعه فوتبال پايه در آسيا مي توان در نتايج اخير تيم‌ها ديد. اميدواريم که بتوانيم با شاد کردن دل مردم و همچنين به رخ کشيدن فوتبال پايه ايران به حريفان نشان دهيم که در حال ساخت نسل جديد براي فوتبال ايران هستيم و اين نسل بتواند آينده تيم هاي ملي ايران را بيمه کند. مردم ما را از دعاي خيرشان بي نصيب نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها