کد خبر: ۷۹۲۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
هادي تاميني گفت:من تلاش مي‌کنم بازيکن مثمرثمري باشم و اميدوارم در بازي با الاهلي براي سپاهان گلزني کنم چون گلزني در اين ديدار بسيار مهم است .
هادي تاميني مدافع سپاهان معتقد است که تيمش با بدشانسي 2 امتياز حساس را در آبادان از دست داد. او در گفت‌وگو با گل حرف‌هايش را در مورد بازي با صنعت نفت اينگونه آغاز مي‌کند:«‌آنها فقط يک موقعيت در نيمه اول داشتند که استفاده کردند ولي ما فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم و بدشانس بوديم. ما در اين بازي بايد با 5 گل صنعت نفت را شکست مي‌داديم در ضمن داور گل صحيح سپاهان را مردود اعلام کرد و اين در حالي است که بازيکن ما مرتکب خطايي نشده بود.»

از تاميني در مورد بازي حساس سپاهان مقابل الاهلي عربستان سوال مي‌کنيم که اينگونه جواب مي‌دهد:« واقعا بازي سختي داريم و حساب اين بازي با ليگ برتر جدا است. ما نبايد در اصفهان گل بخوريم و از طرفي بايد از کمترين فرصت نهايت استفاده را ببريم تا با اطمينان خاطر به بازي برگشت فکر کنيم و در آنجا کار راحت‌تري داشته باشيم.»

از تاميني در مورد شرايط خودش در فصل جديد سوال مي‌کنيم که او اينگونه جواب مي‌دهد:« پارسال سيدجلال حسيني و محسن بنگر در سپاهان بودند و خيلي سخت بود که اين مربي آنها را کنار بگذارد. امسال اما شرايط خوبي دارم و در همه بازي‌ها حضور داشتم و 2 گل هم زدم. من تلاش مي‌کنم بازيکن مثمرثمري باشم و اميدوارم در بازي با الاهلي براي سپاهان گلزني کنم چون گلزني در اين ديدار بسيار مهم است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها