کد خبر: ۷۹۰۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
سرمربی استقلال اعتقاد دارد کمیته انضباطی به خاطر او 12 مربی دیگر که در نشست خبری شرکت نکرده بودند را جریمه کرده است!

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از نشست خبری امروز و در گفت و گو با یکی از دوربین های تلویزیونی در خصوص رای کمیته انضباطی و سازمان لیگ مبنی بر جریمه 3 میلیون تومانی اش به دلیل عدم شرکت در نشست خبری گفت: مطمئن هستم به خاطر قلعه نویی 12 نفر دیگر را هم محروم کردند و اگر روزی در خصوص من عدالت را از سوی کمیته انضباطی دیدید، تعجب کنید.

وی اظهارات وکیل خود را در خصوص حضورش در تیم ملی را رد کرد و گفت: ایشان کار بسیار اشتباهی انجام داده و به او گفتم و از همین رو دیگر این کار تکرار نخواهد شد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که برخی مصاحبه کرده اند و گفته اند نباید هیچ کس برای کی‌روش آلترناتیو باشد و ظاهرا منظورشان به شما بوده گفت: آلترناتیو را مطبوعات درست کردند و شما دیدید که من فقط از کی‌روش حمایت می کنم. پس بهتر است به این مسائل توجه نکنید.

وی در پاسخ به این سؤال که ویسی مدعی شده کسی که خودش برنامه سه ساله می دهد حالا باید در خصوص مربیان دیگر هم صبر کند گفت: من نشنیده بودم چنین حرفی زده و به حرف شما استناد می کنم اما بهتر است او در مورد خودش صحبت کند و من هم به این مسائل توجه نمی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها