کد خبر: ۷۹۰۳۵
زمان انتشار: ۱۶:۵۴     ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
تعدادی از راهپیمایان تهرانی با پوشیدن لباسهای و متحدالشکل(کفن) بر آمادگی خود برای جانفشانی از آرمانهای اسلام تأکید کردند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با پایان یافتن نماز عبادی سیاسی جمعه تهران، راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در اعتراض به هتک‌حرمت پیامبر اعظم(ص) آغاز شد.

راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "استکبار جهانی این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است" و...  خشم و انزجار خود را از این هتک حرمت اعلام داشتند.

تعدادی از جوانان و نوجوانان به صورت کفن پوش در این راهپیمایی حضور داشته و آمادگی خود را برای جانفشانی در راه اسلام اعلام کردند.

یکی از این جوانان به خبرنگار فارس گفت: ما در حرکتی دسته جمعی با پوشیدن این لباس‌ها این پیام را به دشمن می‌دهیم که نباید دست از پا خطا کنند و در صورت ارتکاب کوچکترین اشتباه پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

وی افزود: ما جوانان ایرانی همگام و همراه با سایر مسلمانان جهان آماده جانفشانی در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب هستیم و هیچ‌گونه بی‌حرمتی را برنمی‌تابیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها