کد خبر: ۷۸۹۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
ماهینی که در صحنه گل لبنان به جای قرار گرفتن مقابل عنتر پشت او قرار گرفته بود بار دیگر ضعف خود در یار گیری را ثابت کرد
hosein mahini
ok

سایت گل – در گلی که تیم ملی  از لبنان خورد باید رد پای سه بازیکن ایرانی  را پیداکرد؛ یکی محمد نوری که در گوشه زمین خطای بی موردی روی بازیکن حریف انجام داد و باعث نواختن ضربه ایستگاهی به نفع حریف شد.دیگر حسین ماهینی که با یارگیری اشتباه رودا عنتر را  خالی گذاشت  و دیگر سید مهدی رحمتی که باز هم روی ضربات ایستگاهی  کوتاهی کرد تا دروازه اش را باز شده ببیند.

اما به غیر از نوری که اخیرا زیاد خطا می کند و رحمتی که مدتهاست  روی ارسال از جناحین و ضربات ایستگاهی از خط دروازه تکان نمی خورد حسین ماهینی هم در  اشتباه بازی با لبنان  دچار تکرار می شود.

ماهینی که در صحنه گل لبنان به جای قرار گرفتن مقابل عنتر پشت او قرار گرفته بود بار دیگر ضعف خود در یار گیری را ثابت کرد.مدافع راست ملی پوش پرسپولیس اتفاقا در بازی آخر باشگاهی اش در دقیقه 88 بازی با فولاد دچار همین اشتباه شده بود تا علی کلانتری با قامتی کوتاه بالای سر او دروازه تیمش را باز کند.

به نظر می رسد چنانچه ماهینی نتواند این نقیصه را در بازی خود رفع کند جایگاهش در تیم ملی را درخطر خواهد دید هرچند خسرو حیدری رقیب او در تیم ملی هم از این ضعف رنج می برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها