کد خبر: ۷۸۸۸۷
زمان انتشار: ۰۰:۴۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
در مورد مهمانها و تعدادشون، اگه کل شهر رو هم دعوت کنید بازهم کسی هست که ناراحت بشه که چرا دعوت نشده. پس احساساتی نباشید.
به گزارش 598 به نقل از سرویس اجتماعی ندای انقلاب/ یکی از مخاطبان سایت ندای انقلاب در کامنتی ضمن برشمردن تجارب شخصی خود در خصوص روشهای کاهش هزینه ی ازدواج، راهکارهای جالب توجهی را پیشنهاد کرده که ما نیز آنها را عینا در اختیار شما قرار می دهیم
«جوانهای عزیز و دوست داشتنی...
امیدوارم همه به آرزوهای قشنگ زندگیتون برسید.
ما ۲ سال پیش زندگیمون رو شروع کردیم که به مراتب تورم کمتر بود و قیمت طلا هم ارزانتر، ولی با همه اینها از خرج و مخارج اضافه زدیم وچون از اول میخواستیم رو پای خودمون وایستیم، کلی از خرجهای اضافه و توقعمون کم کردیم.
من و همسرم هر دو مهندسیم و شاغل.
یعنی با برنامه ریزی که داشتیم فقط برای شروع مشکل داشتیم که اون روهم با همدلی و همراهی وصبوری به نتیجه رسوندیم.
خرید ساعت عروسی رو به بعد از مراسم ازدواج موکول کنید. قول میدم در زندگیتون خللی وارد نکنه.
یک جفت شمعدان استیل شیک ۵۰ هزار تومان و اگر آینه قدی با قابی که میخواهید سفارش بدید که به دکور لوازم منزلتون هم بیاد فوقش ۵۰ هزار تومان که کلاً میشه ۱۰۰ تومان.
من با سلیقه و زمانی که خرج کردم ، تونستم یک سفره عقد بسیار شیک و سنتی در منزل پدرم بچینم که کلا با تمام تزیینات و گل و میوه آرایی ۱۰۰هزار تومان هزینه برداشت.ولی به علت ضیق مکان از مهمانها در تالار، پذیرایی کردیم و فقط تعداد محدودی از مهمانهای درجه ۱ سرسفره عقد حاضر بودند.
مهم اصل قضیه است.
خرید عروس و داماد هم میشه بعد از عروسی باشه.چون با هول و استرس و کار زیاد نمیشه خریدهای خوبی انجام داد.
کارت عروسی هم اگر در دفاتر خدمات پرینت و چاپ آماده بشه، خرج کمتری برمیداره. حداکثر ۸۰ تومان. بجای چاپخونه.
در مورد مهمانها و تعدادشون، اگه کل شهر رو هم دعوت کنید بازهم کسی هست که ناراحت بشه که چرا دعوت نشده. پس احساساتی نباشید و یک عمر زندگی سالمتون رو فدای یک شب عروسی نکنید.
آرزو دارم همه جوونهای پاک و با غیرت ایرانی که در این زمانه با این وضع اقتصادی میخوان تشکیل خانواده بدن، یک عمر شاد و خوشبخت باشن و به آرزوهاشون برسن.
از دعای خیرتان مارو هم بی نصیب نفرمایید.
یا حق...»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها