کد خبر: ۷۸۷۸۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
سرتیپ «محمد خضور»، فرمانده عملیات‌ ارتش سوریه در حلب با تبیین و تشریح آخرین وضعیت حاکم بر منطقه نظامی «هنانو» و مناطق اطراف آن تاکید کرد که در جریان عملیات ارتش در هنانو بیش از 1200 فرد مسلح کشته شدند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، سرتیپ «محمد خضور»، فرمانده عملیات‌ ارتش سوریه در حلب به تبیین و تشریح وضعیت منطقه نظامی «هنانو» و مناطق اطراف آن پرداخت.

نقشه هوایی از منطقه نظامی «هنانو» در حلب

سرتیپ خضور در این‌باره توضیح داد که ارتش سوریه عملیاتی را در این منطقه به اجرا گذاشت که در جریان آن بیش از 1200 فرد مسلح کشته شدند که بر پشت‌‌ بام‌ ساختمان‌های این منطقه مستقر شده بودند.

وی گفت: نقشه ارتش سوریه این بود که این‌گونه به تروریست‌ها القا کند که ارتش از یک قسمت وارد این منطقه نظامی می‌شود تا از نقطه‌ای دیگر افراد مسلح را دور بزند و با زمین‌گیر کردن افراد مسلح قدرت هرگونه اقدام و فعالیت را از آنها سلب کند، به این ترتیب ارتش سوریه از طرف غربی وارد منطقه نظامی «هنانو» شد و رابطه تروریست‌های موجود در این منطقه با افراد مسلح موجود در منطقه حفظ نظام قطع کرده و به صورت جداگانه و منفصل با آنها به مقابله پرداخته شد و این مناطق پس از درگیری‌های مسلحانه‌ای که سه ساعت به طول انجامید از کنترل افراد مسلح خارج و طی آن اکثر تروریست‌های مسلح کشته شدند.

 

20 نظامی ارتش سوریه که توسط افراد مسلح در هنانو قتل عام شدند

اما درباره همکاری مردم با نیروهای ارتش سوریه و نیروهای امنیتی سرتیپ خضور گفت که اهالی حلب همکاری بسیار نزدیکی با ارتش سوریه داشتند و تمام اطلاعات لازم درباره مخفیگاه‌ها و محل تجمع تروریست‌ها را در اختیار ارتش سوریه و نیروهای امنیتی گذاشتند و ما نیز از این مواضع شجاعانه و همکاری مردم در این‌باره تشکر می‌کنیم.

 

خرابی‌های به بار آمده از حملات تروریستی افراد مسلح در هنانو

فرمانده عملیات‌ ارتش سوریه در حلب در پایان سخنان خود از مواضع جمهوری اسلامی ایران و حمایت‌های مردمی و دولتی ایران از سوریه و ایستادن آن در کنار مردم سوریه تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم ایران و سوریه در یک سنگر در برابر توطئه‌های دشمنان علیه مقاومت ایستادگی می‌‌کند و با هم سرزمین‌های اشغالی را از چنگال اشغالگران آزاد خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها